کد خبر : 1390074 | 05 بهمن 1395 ساعت 10:33 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بازیکنانم باید از شرایطشان لذت ببرند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد که تیمش با وجود نتایج نه چندان خوبی که در هفته های اخیر کسب کرده باید آرامش روحی و روانی اش را حفظ کند و از شرایط لذت ببرد.

کلوپ: بازیکنانم باید از شرایطشان لذت ببرند

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول با ناکامی های اخیرش در لیگ برتر و عدم کسب پیروزی در 3 بازی اخیرش، به رده چهارم جدول سقوط کرده است. حال کلوپ مدعی شد که تیمش باید همچنان سبک مالکانه و سرعتی را حفظ کند و به روندش ادامه دهد.

 

1166925

 

 

او گفت:" ما لیورپول هستیم، یک تیم که فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌کند و از کاری که می‌کنیم لذت نمی‌بریم. البته اینطور نیست که ما تیمی باشیم که در قعر جدول قرار دارد و در 80 یا 90 درصد مواقع در حال دفاع کردن است. در بیشتر بازی هایمان مالک توپ هستیم بنابراین باید از این شرایط لذت برد، حتی وقتی پس از 5 دقیقه نمی‌توانیم اوضاع را به نفع خودمان برگردانیم."

 

کلوپ درباره تلاش ها برای تغییر شرایط گفت:" ما ملاقات‌های بسیاری داشته ایم زیرا گل هایی که در سال 2017 دریافت کرده ایم بیشتر شبیه به هم هستند. تاثیر اوت ها روی گل هایی که دریافت کردیم کمی زیاد بوده است. موضوع این نیست که تیم‌ها مقابل ما موقعیت زیادی ایجاد می‌کنند. البته این نشانه خوبی است. معمولا موقعیت زیادی ایجاد نمی‌کنند و گل می‌زنند."

دیدگاه‌ها