کد خبر : 1390082 | 05 بهمن 1395 ساعت 11:34 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی العین کنار رفت

شکست در حساس ترین بازی این هفته لیگ جعلی امارات باعث شد تا بعد از چند هفته شایعات مختلف سرمربی موفق و سرشناس باشگاه العین از سمت خود کنار برود.

به گزارش "ورزش سه"، العین بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر چونبوک کره جنوبی نتوانست به بحران های خود در لیگ جعلی امارات پایان دهد تا بعد از شکست برابر الجزیره در بازی بزرگ این هفته با استعفای مربی موفق و سرشناس خود روبرو شود.

 

1175615


زلاتکو دالیچ مربی کروات العین که اتفاقا رابطه بسیار خوبی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دارد بعد از تمام فشارها و انتقاداتی که رسانه های اماراتی از او انجام دادند بلافاصله بعد از شکست شاگردانش برابر الجزیره استعفای خود از هدایت العین را رسما اعلام کرد. این مربی در تایید این تصمیم گفت:« با مدیران باشگاه العین صحبت کردم و نمی خواهیم برای هیچ کسی مشکل‌ساز شویم. زمان رفتن من از تیم العین فرا رسیده و به خاطر همه چیز تشکر می‌کنم».


العین امارات در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و الاهلی عربستان قرار دارد. تیم چهارم این گروه نیز با بازی مرحله پلی‌آف از میان تیم‌های بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها