کد خبر : 1390196 | 05 بهمن 1395 ساعت 16:50 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: انگار رئال تیم آخر جدول است

رئال مادرید فردا یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را باید در زمین سلتا برگزار کند و برای صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری، محکوم به جبران شکست 1-2 بازی رفت است.

زیدان: انگار رئال تیم آخر جدول است

به گزارش "ورزش سه"، زیدان به همین منظور در نشستی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

 

1175697

 

 

زیزو در مورد بازی فردا گفت: «سلتا در بازی با سوسیداد به بازیکان اصلی خود استراحت داد تا مقابل ما با حداکثر توان قرار بگیرد. می دانیم که این مسابقه دشواری برای ما خواهد بود. بازی رفت را باخته ایم؛ ولی چیزی تغییر نکرده است. یک 90 دقیقه شاید هم بیشتر پیش رو داریم تا ضمن جبران شکست، به دور بعد صعود کنیم.»

 

اوضاع دشوار رئال: «از لحاظ بدنی مشکلی نداریم و فردا برای پیروزی پای به میدان خواهیم گذاشت. به گونه ای سوال می کنید انگار ما تیم آخر جدولیم و برای سقوط نکردن می جنگیم. نگران هیچ چیز نیستم و بازیکنان برای جبران متحد شده اند. شاید در بهترین روزهای خودمان قرار نداشته باشیم؛ ولی برای بازی فردا باروحیه هستیم.»

 

خامس: «متاسفانه پای دیگر او مصدوم شده اما چیز خاصی نیست. امیدوارم خیلی زود به تمرینات برگردد. فردا به طور حتم با ما نخواهد بود.»

 

 

1171803

 

 

کوئنترائو و ماریانو: «کوئنترائو امروز در تمرین حضور داشت. او مدت ها مصدوم بود و طبیعی است که برای بازگشت به فرم سابق خود زمان می خواهد. فردا در فهرست ما حضور خواهد داشت. ماریانو نیز در اختیار تیم است و روی او مثل دیگران حساب می کنم.»

 

سوت ها علیه رونالدو: «ببینید، بازیکنانم در هر بازی تمام تلاش شان را می کنند. همه سعی می کنند 100 درصد توانشان را در زمین بگذارند و کسی کم کاری نمی کند. نمی دانم سوت ها علیه رونالدو و دیگران عادلانه است یا خیر؛ ولی از هواداران انتظار حمایت داریم نه چیز دیگر.

مصدومیت رونالدو؟ چیز خاصی نبود و فردا به میدان خواهد رفت.»

 

نگرانی بابت مصدومان: «واضح است که دوست ندارم بازیکنانم مصدوم شوند. این غم انگیز است. از این حیث در این اواخر بدشانسی آورده ایم ولی مجموعه بسیار خوبی در اختیارم است. دوست دارم همه بازیکنانم را برای بازی فردا در اختیار می داشتم ولی نگران نیستم.»

 

فاجعه در صورت حذف از کوپا دل ری: «اصلا به حذف شدن فکر نمی کنم. ما برای قهرمانی در همه جام ها تلاش می کنیم و به هیچ عنوان ناامید نشده ایم. البته معتقدم اگر صعود نکنیم، بزرگترین ناکامی ما نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها