کد خبر : 1390238 | 05 بهمن 1395 ساعت 19:11 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی، علیپور و رضایی صعود کرده های گلزن و گلساز

صعود سرخابی‌ها در جمع‌ بهترین‌ گلزن‌ها و گلسازها

بازی های هفته هجدهم لیگ برتر در حالی برگزار شد که تنها مهدی طارمی از جمع گلزنان و علی علیپور و کاوه رضایی نیز در میان بهترین گلسازهای لیگ توانستند آمار خود را بهبود ببخشند.

صعود سرخابی‌ها در جمع‌ بهترین‌ گلزن‌ها و گلسازها

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ برتر در هفته های اخیر موفق به بهبود وضعیت خود نشدند، سرخابی های پایتخت موفق شدند با عملکرد خوب خود در بازی های هفته هجدهم خود را به صدر نزدیک کنند. 

 


جدول گلزنان لیگ
* ساسان انصاری که پس از پیوستن به جمع فولادی ها در 7 بازی پیاپی موفق شده بود 12 بار دروازه حریفان را باز کند، در بازی هفته هجدهم و برابر ذوب آهن، برای چهارمین دیدار پیاپی در گلزنی ناکام بود، ناکامی که با عدم موفقیت فولادی ها همراه بود. 


* مرتضی تبریزی نیز پس از رساندن خود به رده دومین گلزن برتر لیگ، موتور گلزنی خود را خاموش کرد، او که در بازی های پیشین موفق به هت تریک نیز شده بود در دیدار برابر فولاد نیز در گلزنی ناکام بود و در نهایت موفق نشد تعداد گل های خود را به عدد 10 برساند. 


* مهدی طارمی تنها بازیکنی بود که از میان بازیکنان صدرنشین جدول گلزنی در بازی های هفته هجدهم آمار خود را بهبود ببخشد، طارمی که پیش از این نیز 8 بار برای پرسپولیسی ها گل زده بود، در دیدار برابر گسترش فولاد گل حساس و سه امتیازی خود را به ثمر رساند و تعداد گل های خود را به 9 رساند و به عنوان مدافع عنوان آقای گلی، به رده دوم برسد. 


* محمد قاضی در لیگ شانزدهم شروع فوق العاده ای داشت و توانست با گل های خود نفتی ها را صاحب امتیاز کند، البته به مرور موتور گلزنی قاضی کم کار شد و در بازی های اخیر نتوانسته در باز کردن دروازه حریف موفق عمل کند. 

 

 

1175731

1175733

 


جدول گلسازهای لیگ 
* ایمان مبعلی که خیلی زود توانست خود را به عنوان بهترین گلساز لیگ معرفی کند، در بازی های اخیر موفق عمل نکرده؛ به طوری که تنها 7 بار با پاس های خود مهاجمان تیم را موقعیت گلزنی قرار دهد. 


* محمد ایرانپوریان نیز کماکان دومین گلساز برتر لیگ محسوب می شود، کاپیتان دوم تراکتوری ها البته علاوه بر 6 پاس گلی که برای هم تیمی هایش ارسال کرد، 5 بار نیز توانسته دروازه حریفان را باز کند و در گلزنی نیز موفق عمل کند. 


* احسان حاج صفی نیز از جمله بازیکنانی بود که از ابتدای لیگ برای تیمش به میدان نرفته، البته مدافع ملی پوش سپاهانی ها پس از پیوستن به این تیم موفق شد عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد، او با 5 پاس گل در رده سوم بهترین ها قرار دارد. 


* کاوه رضایی نیز از جمع آبی های پایتخت در جمع صدرنشینان قرار دارد، رضایی که در بازی اخیر برای تیمش گلزنی نکرد، توانست با پاس گل خود در پیروزی استقلالی ها شریک شود، او تاکنون 5 بار برای تیمش گلسازی کرده است.

 

 

1175732

دیدگاه‌ها