کد خبر : 1390551 | 06 بهمن 1395 ساعت 21:25 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضرتی: آبروریزی بین‌المللی به‌راه انداختند

سئوال مجلس از وزیر درباره جریمه استقلال

عدم پرداخت به‌موقع مطالبات عادل شیحی، بازیکن خارجی استقلال باعث شد تا فیفا استقلالی‌ها را از حضور در نقل‌وانتقالات زمستانی محروم کند.

سئوال مجلس از وزیر درباره جریمه استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق باعث خشم هواداران این تیم شده است. الیاس حضرتی نماینده مردم تهران، در مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری این فاجعه مدیریتی به "ورزش‌سه" گفت:

 یک‌ مساله ساده به بحران تبدیل شد
متاسفانه دیروز متوجه شدم یک مساله ساده در باشگاه بزرگ استقلال باعث بروز یک فاجعه مدیریتی شده و استقلالی‌ها از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال محروم شده‌اند. در فوتبال حرفه‌ای نباید شاهد این باشیم که چنین مسائل ساده‌ و پیش‌پا افتاده‌ای به یک بحران ملی تبدیل شود و حیثیت فوتبال ایران را در مجامع بین‌المللی زیرسوال ببرد.

پیگیری در مجلس
اینکه تحریم‌ها را بنای این فاجعه می‌دانند، یا تقصیرها را به گردن مدیران قبلی می‌اندازند فقط شانه خالی‌کردن از زیربار مشکلات است و بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز شنبه، پیگیر این مساله خواهم بود. مقامات و مسئولان ورزش کشور باید پاسخگو باشند که چرا با یک بی‌عرضگی چنین آبروریزی رقم زده‌اند.

 باید مسببین شناسایی شوند
باید مشخص شود چرا هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در پرداخت بدهی بازیکن خارجی خود کوتاهی کرده‌اند تا میلیون‌ها هوادار این تیم در آستانه بازی‌های حساس لیگ‌قهرمانان آسیا دچار نگرانی شوند. از مسئولان ورزش کشور درباره این مساله پرس‌وجو خواهم کرد تا مشخص شود عامل این فاجعه چه کسی بوده است. در نهایت امیدوارم در روزهای آتی مشکل پیش آمده حل شود تا استقلال این تیم ریشه‌دار و باسابقه در رقابت‌های آسیایی و همچنین داخلی لطمه‌ای نخورد.

دیدگاه‌ها