کد خبر : 1391007 | 08 بهمن 1395 ساعت 19:47 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

تبعات پیروزی استقلال برای سپاهان

پیروزی استقلال تهران در مقابل پیکان تهران، شانس رسیدن به رتبه چهارم، حداقل تا پایان هفته نوزدهم را از عبدالله ویسی گرفت.

 تبعات پیروزی استقلال برای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که تیم سپاهان به شدت به دنبال کسب نتایج مطلوب و رسیدن به سهمیه آسیایی است، پیروزی استقلال تهران حداقل یک هفته رسیدن این تیم به رتبه چهارم را به تعویق انداخت.
آبی پوشان تا پیش از دیدار برابر پیکان 28 امتیازی بودند و سپاهانی ها امیدار به این بودند تا با توقف استقلال مقابل پیکان و پیروزی خودشان در ورزشگاه نقش جهان مقابل صنعت نفت آبادان، رتبه چهارم جدول را از آن خود کنند؛ اما پیروزی استقلال تمام اهداف آن ها را حداقل تا پایان هفته نوزدهم نقش بر آب کرد.


حالا سپاهانی ها امیدوارند تا با پیروزی برابر نفت آبادان فاصله خود را با رتبه چهارم در پایان هفته نوزدهم به یک امتیاز کاهش دهند تا در هفته آینده با پیروزی برابر پیکان و احتمالا نتیجه نگرفتن استقلال مقابل ماشین سازی جای این تیم را در رتبه چهارم بگیرند.


گفتنی است فردا تیم ذوب آهن که با 32 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد، در تبریز به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت و عدم نتیجه گیری این تیم می تواند شانس سپاهان در هفته بیستم برای رسیدن به رتبه سوم را  افزایش دهد.


البته تمام این احتمالات روی کاغذ است و پیش از هر چیزی، طلایی پوشان باید در دیدارهای مستقیم خود مقابل حریفان به برتری دست یابند تا شانس خود برای کسب سهمیه آسیایی را افزایش دهند.

دیدگاه‌ها