کد خبر : 1391570 | 10 بهمن 1395 ساعت 17:00 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

امرایی: پنالتی ما مقابل پرسپولیس گرفته نشد

هافبک- مهاجم صبای قم معتقد است شاهین حاج‌بابایی یک پنالتی به سود آنها اعلام نکرده است.

امرایی: پنالتی ما مقابل پرسپولیس گرفته نشد

به گزارش "ورزش سه"، کیوان امرایی درمورد بازی دیروز صبا و پرسپولیس گفت: نیمه اول نمایش خوب و برتری داشتیم اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل نمی‌رفت؛ نیمه دوم عقب رفتیم و روی اشتباه خودمان گل خوردیم که روند تیم ما بهم ریخت و پرسپولیس هم تیمی است که وقتی به آن بها بدهید باتوجه به تیم و بازیکنان خوب خود از فرصت استفاده می‌کند؛ روند و نتیجه بازی می‌توانست اینگونه رقم نخورد اما متاسفانه اینطور شد.


او پیرامون داوری بازی با پرسپولیس گفت: چند صحنه مشکوک  اتفاق افتاد؛ نمی‌دانم توپ ما از خط رد شد یا نه ولی واقعا مشکوک بود اما دو، سه دقیقه بعد از آن خودم نزدیک صحنه بودم و دیدم مدافع پرسپولیس روی میرهانی هاشمی خطا کرد و پنالتی ما گرفته نشد؛ شاید اگر این پنالتی اعلام می‌شد و گل می‌زدیم پرسپولیس در نیمه دوم انقدر راحت بازی نمی‌کرد؛ امیدوارم ما اشتباه کنیم و تصمیم داور درست باشد.


مهاجم صبا ادامه داد: نیمه اول خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم و موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردیم؛ تا لحظه گل هم در نیمه دوم موقعیت صد در صد به پرسپولیس ندادیم و آنها برخلاف همیشه حتی یک تک به تک هم نداشتند؛ از نظر من یک پنالتی که مقابل چشمانم اتفاق افتاد برای ما نگرفتند اما با این حال کارشناسان داوری باید نظر بدهند؛ اگر گل می‌زدیم روند بازی تغییر می‌کرد.


امرایی با بیان اینکه اطمینان داریم صبا در لیگ می‌ماند، ابراز کرد: پتانسیل و بازیکنان خوبی داریم؛ متاسفانه در چند بازی مثل صنعت نفت، استقلال خوزستان، سیاه جامگان و ... در دقایق آخر گل خوردیم و بدنشانسی هم آوردیم؛ در نیم‌فصل دوم بازیکنانی گرفتیم که به کار تیم می‌آیند؛ امیدوارم هرچه زودتر تیم با یکدیگر هماهنگ شود تا نتیجه بگیریم.


او اضافه کرد: وقتی می‌توانیم یک نیمه پرسپولیس را زیر فشار بگذاریم قطعا توانایی شکست هر تیم دیگری را هم داریم؛ هنوز 11 هفته وقت است و با شناختی که از بچه‌ها و باشگاه داریم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و در لیگ بمانیم.


امرایی درمورد بازی این هفته صبا مقابل ذوب‌آهن گفت: ذوب همیشه تیم خوبی بوده و الان هم شرایط مطلوبی دارد اما برای ما پرسپولیس یا ذوب‌آهن تفاوتی ندارد و فقط به فکر کسب امتیاز هستیم؛ می‌خواهیم دست پُر از اصفهان برگردیم و اگر خدا خواست، با تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم؛ ذوب تیم خوبی است اما می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها