کد خبر : 1392246 | 13 بهمن 1395 ساعت 12:03 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلیچ‌خانی: لازم بود هماهنگی‌هایی انجام شود

جزییات جلسه کمیته اخلاق با تراکتوری‌ها

مسئول کانون هواداران تیم تراکتورسازی اعلام کرد که جلسه اش با مسئولان کمیته اخلاق جهت همفکری برای بازی با پرسپولیس بوده است.

جزییات جلسه کمیته اخلاق با تراکتوری‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، چند روز قبل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی دعوت به عمل آورد تا به این کمیته برود و هماهنگی هایی انجام شود. با توجه به برخی مسائل ایجاد شده در بازی های قبلی تراکتورسازی و شعارهایی که برخی هوادارنماها در تبریز سر داده بودند، کمیته اخلاق تصمیم به دعوت از مسئول کانون هواداران این باشگاه گرفت.


اسماعیل قلیچ خانی، رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی درباره محتویات جلسه اش با مسئولان کمیته اخلاق به "ورزش سه" گفت: «این حضور فقط جهت همفکری و هماهنگی قبل از بازی با پرسپولیس بود. به هر حال برخی افراد مسائلی را رقم زده بودند که جالب نبود. ما عمر و جوانی مان را به خاطر این مملکت دادیم و رفتار برخی افراد در ورزشگاه ها درست نیست. با این حال در کمیته اخلاق هماهنگی هایی انجام شد تا در روز بازی با پرسپولیس مشکلی پیش نیاید و هوادارانی که به ورزشگاه می آیند، چه پرسپولیسی و چه تراکتور از تماشای یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز لذت ببرند.»

دیدگاه‌ها