کد خبر : 1393489 | 18 بهمن 1395 ساعت 00:23 | 45.6K بازدید | 1 دیدگاه

با پیروزی 2-1 مقابل مصر

کامرون قهرمان جام ملت های آفریقا شد

تیم ملی کامرون با پیروزی 2-1 مقابل مصر، عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا را از آن خود کرد.

کامرون قهرمان جام ملت های آفریقا شد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان هکتور کوپر با گل محمد الننی از حریف پیش افتادند اما شیرها رام نشدنی در نیمه دوم دوباره به گل رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در ادامه بازیکنان کامرون حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما این مصر بود که در دقیقه 22 به گل رسید.

 

 

1178442

 

 

پاس محمدصلاح به محمد الننی در سمت چپ محوطه جریمه کامرون، با ضربه دقیق هافبک آرسنال از بالای دست دروازه  بان کامرون وارد دروازه شد.

 

بعد از این گل کامرونی ها حملات شان را از سر گرفتند و چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را کامرون بهتر آغاز کرد و سرانجام در دقیقه 59 به گل تساوی رسید. روی ارسال عالی بنجامین ماکوندیو، این نیکلاس انکولو بود که با ضربه سر، دروازه مصر را باز کرد.

 

1178439

 

برتری کامرون بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم خطرات به مراتب جدی تری نسبت به مصری ها روی دروازه حریف ترتیب دادند و در نهایت در دقیقه 89 به گل برتری رسیدند.

 

روی ارسال بلند سباستین سیانی به پشت محوطه جریمه مصر، ونسان ابوبکر توپ را به زیبایی مهار کرد و در حالی که به شدت از سوی مدافعان حریف تحت فشار بود، با یک ضربه چکشی دیدنی، حساب کار را 2-1 کرد.

 

در ثانیه های پایانی مصری ها تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما تیم کامرون به خوبی بازی را کنترل کرد و در نهایت بازی با برتری و قهرمانی کامرون به پایان رسید.

دیدگاه‌ها