کد خبر : 1394210 | 20 بهمن 1395 ساعت 18:32 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه استرالیایی جایگزین چشمی در سپاهان

عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ماشین سازی از تلاش این باشگاه برای جذب یک هافبک تدافعی استرالیایی خبر داد.

گزینه استرالیایی جایگزین چشمی در سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان در پنجره تابستانی به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنانی با خصوصیت تدافعی برای تقویت خط دفاعی خود بوده است. از روزبه چشمی، آندرانیک تیموریان و فرشید باقری برای اضافه شدن به تیم سپاهان نام برده می شد که پیوستن آندرانیک به نفت و ماندگار شدن فرشید باقری در استقلال جذب این دو بازیکن را منتفی کرد. روزبه چشمی هم چنان در حال مذاکره با باشگاه سپاهان است تا در صورت بهبود روند مذاکرات به این تیم اضافه شود. البته چشمی خواهان قراردادی به مدت نیم فصل است و سپاهانی ها قصد دارند او را با قراردادی 1.5 ساله به اصفهان ببرند. همین موضوع سبب اختلاف دو طرف شده و ممکن است این انتقال به نتیجه نرسد.


طولانی شدن مذاکرات چشمی و باشگاه سپاهان سبب شده، تا عبدالله ویسی به صورت موازی یک بازیکن استرالیایی (اریک بارتالو) با پست هافبک تدافعی را زیر نظر داشته باشد. ویسی در کنفرانس خبری در مورد جذب این بازیکن گفته:« فیلم این بازیکن را تازه دیشب دیدم و هنوز تصمیمی‌ درباره‌اش نگرفته‌ایم. در هر صورت دنبال جذب بازیکن هستیم.»

دیدگاه‌ها