کد خبر : 1394276 | 21 بهمن 1395 ساعت 00:11 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی میلان 9 نفره در خانه بولونیا

میلان در شبی که با اخراج دو بازیکنش، 9 نفره شده بود، موفق شد با یک گل در خانه بولونیا به پیروزی برسد.​​​​​​​

پیروزی میلان 9 نفره در خانه بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینچنزو مونتلا که در 4 دیدار اخیر، تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، در دیدار امشب با انگیزه بالایی به میدان رفتند و در نهایت توانستند با گل دقایق پایانی ماریو پاشالیچ به پیروزی برسند.

 

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که پاشالیچ در دقیقه 5 دروازه بولونیا را باز کند اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم روی ضدحملات یکی دو موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشت اما واکنش های دوناروما، مانع از باز شدن دروازه میلان شد.

 

روند بازی به همین شکل دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 36، گابریل پالتا، مدافع میلان، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار برای روسونری سخت شود.

 

1179206

 

تیم میزبان از این برتری استفاده کرد و در دقایق پایانی نیمه اول تلاش زیادی برای باز کردن دروازه میلان انجام داد اما موقعیت های خوب این تیم تبدیل به گل نشد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را بولونیا بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما میلانی ها هرطور بود مانع از باز شدن دروازه تیم شان شدند.

 

اما در دقیقه 59 کار برای میلان دشوارتر از قبل شد. یورای کوچکا که در دقیقه 52 کارت زرد اولش را دریافت کرده بود، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا میلان 9 نفره شود.

 

اما میلانی ها علی رغم 9 نفره شدن پا پس نکشیدند و حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند. به ویژه جرارد دلوفئو که با حرکات پا به توپش، بارها خط دفاعی بولونیا را به هم ریخت.

 

 

1179198

 

 

سرانجام روی یکی از حرکات خوب او بود که میلان در دقیقه 89 به گل رسید. حرکت او از سمت راست و نفوذش به محوطه جریمه حریف، در نهایت با یک پاس عرضی، در دهانه دروازه به پاشالیچ رسید و او با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

تلاش تیم میزبان برای به تساوی کشیدن بازی در دقایق باقی مانده ثمری نداشت و بازی با برتری 1-0 میلان به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها