کد خبر : 1394897 | 23 بهمن 1395 ساعت 16:21 | 193.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان به اضافه یک؛

پنج ستاره احتمالی پرسپولیس در دربی

در طول 16 فصل برگزاری رقابت های لیگ برتر هیچوقت پرسپولیس و اصولا هیچ تیم دیگری را مانند پرسپولیس مدل 95-96 منسجم و مقتدر ندیده ایم.

پنج ستاره احتمالی پرسپولیس در دربی 

به گزارش "ورزش سه"، آنها علاوه بر اینکه تا پایان هفته بیستم رقابت ها 9 امتیاز از نزدیک ترین تعقیب کننده شان پیشی گرفته اند ، اصولا گلی هم دریافت نمی کنند و به لطف فانتزی بازهای میانه میدانشان، چشم نواز نیز بازی می کنند. کارشناسان فوتبال با توجه به شرایط رقبای پرسپولیس قهرمانی این تیم را تقریبا مسلم می دانند . اما برای یک قهرمانی شیرین و خاطره انگیز پیروزی در دربی نیز الزامی است . 


اما چه بازیکنانی می توانند برانکو را برای یک پیروزی دیگر برابر استقلال یاری کنند و نقش کلیدی را در این دیدار از خود به نمایش بگذارند. 

 

 

سروش رفیعی
سروش رفیعی  پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، در نیم فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه شد و توازن قدرت در بین قرمزهای صدر نشین را به نفع قرمزهای تهرانی بهم زد. او که مورد توجه ترین بازیکن دربی 84 ام خواهد بود، به دلیل سبک فانتزی بازی اش خیلی زود محبوب سکوهای قرمز شد. رفیعی از ابتدای حضورش در پرسپولیس جایگاه خود را در  ترکیب این تیم پیدا کرده و به همراه مسلمان زوجی ایده آل در میانه میدان تشکیل داده است. پاسهای سروش از امیدهای اصلی پرسپولیسی ها در دربی است. هر چند که موضوع شادی احتمالی او پس از گلزنی برابر استقلال هم به یکی از مسائل حاشیه ای پیرامون شماره 7 پرسپولیس تبدیل شده است.

 

 

 

 

سید جلال حسینی
مدافع تمام نشدنی تیم ملی و پرسپولیس این روزها و در روزهای ابتدایی 35 سالگی اش در بهترین شرایط خود قرار دارد و لقب صخره، برازنده کاپیتان مستحکم پرسپولیس است که در این فصل با بازی های فوق العاده خود باعث شده  بهترین عملکرد دفاعی  تاریخ لیگ ایران به نام پرسپولیس ثبت شود. با حضور کاپیتان، دروازه پرسپولیس از همیشه دور تر و قهرمانی قرمزها از همیشه نزدیک تر به نظر می رسد. یک کلین شیت دیگر از سوی خط دفاعی سرخ پوشان به رهبری سید جلال، کار پرسپولیس را برای پیروزی در دربی بسیار ساده می کند.

 

 

 

 

مهدی طارمی
پاس میده یا هت تریک می کنه؟ این دیالوگ گزارشگر دربی 82 ، اولین تصویری است که از قرار گرفتن نام طارمی و دربی در کنار هم برای طرفداران پرسپولیس تداعی می کند. او که عملکرد درخشانی در دربی های گذشته داشته امید اول پرسپولیسی ها برای باز کردن دروازه سید مهدی رحمتی در دربی روز یکشنبه است. طارمی در این فصل هفته به هفته بهتر شد و در دیدارهای اخیر در فرم مطلوبی قرار دارد.مهاجم بوشهری قرمزپوشان قبلا هم نشان داده که مرد بازیهای بزرگ است و می تواند با گلزنی برابر استقلال ، خود را به صدر جدول گلزنان لیگ نزدیک تر کند. 

 

 

1175644

 

 

محسن مسلمان
مسلمان  با بازیهای درخشان خود در فصل گذشته لیگ برتر از ارکان اصلی نایب قهرمانی قرمزپوشان بود.او که در هفته های ابتدایی لیگ کمتر از حد انتظار ظاهر شده بود ،اکنون به فرم مطلوب خود برگشته است. با محرومیت کامیابی نیا، محتمل است که برانکو نقش تدافعی تری را به نسبت دیدارهای گذشته به مسلمان بسپارد. آخرین گلزن قرمزها در دربی  می تواند با دوندگی و هوش خود نقش مهمی را در این دیدار ایفا کند.

 

 

 

 

وحید امیری
ستاره فصل گذشته نفت تهران در پرسپولیس هم در قامت یک ستاره ظاهر شده و با گل های حساس خود بارها برانکو را از بن بست نجات داده است. از اردوی پرسپولیس خبر می رسد امیری در دربی پیش رو به خط هافبک منتقل خواهد شد تا با نفوذ هایش از فضای پشت سر خسرو حیدری استفاده کند . امیری که تا بدین جای فصل 3 گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رسانده امید دیگر قرمزپوشان برای جدال حساس روز یکشنبه است.

 

 

دیدگاه‌ها