کد خبر : 1396511 | 29 بهمن 1395 ساعت 12:56 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای فینال جام جهانی تمرین پنالتی می‌کنند 

پاشازاده: نفهمیدم چرا نظرمحمدی اخراج شد

مهدی پاشازاده پس از 5 هفته حضور در جمع اراکی ها توانست به سومین پیروزی اش دست پیدا کند اگرچه این بازی علاوه بر تاخیر در برگزاری حرف و حدیث های بسیاری را با خود به همراه داشت اما در نهایت شاگردان پاشازاده پیروز این میدان شدند.

پاشازاده: نفهمیدم چرا نظرمحمدی اخراج شد 

به گزارش "ورزش سه"، پاشازاده درباره دیدارشان مقابل صدرنشین لیگ دسته اول گفت: تمام تمرکزم در تمام بازی ها روی تیم خودم است و کاری به صحبت‌های حریفان یا نتایج‌شان ندارم حتی به جایگاه آنها هم فکر نمی کنم و به این فکر می کنم که با نتیجه زمین مسابقه را ترک کنیم. در نیمه اول مقابل سپیدرود بازی دست ما بود و پنالتی‌مان هم به حق گرفته شد، اما اینکه گل نشد خب طبیعی است ما حتی در نیمه دوم هم باز از حریف سرتر بودیم و از موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. وقتی تیمی گل می‌زند قطعا حریف برای جبران آن به بازی رو به جلو روی می‌آورد که خب آنها فقط یک موقعیت داشتند که آن هم در محوطه هجده لو رفت و بازیکنان ما آن را دفع کردند. به نظرم هر دو تیم خوب کار کردیم اما 3 امتیاز این بازی حق آلومینیوم اراک بود.


او در خصوص درگیری مربی تیمش با سرمربی سپیدرود گفت: نمی‌توانم به طور دقیق بگویم چه اتفاقی افتاد، اما در این حد می‌دانم که وقتی پنالتی ما گل نشد بازی دقایقی قطع شد که علت آن را هم نمی‌دانم (باید فیلم بازی را ببینم تا دقیقا بگویند چه شده است). آنطور که من اطلاع دارم دروازه‌بان حریف که پسر خوبی هم هست بعد از دفع پنالتی ما به سمت سرمربی آمد تا خوشحالی‌اش را با نیمکت تقسیم کند و همین امر موجبات وقفه بازی را فراهم کرد و بچه‌های ما به این مطلب معترض شدند بعد از آن دیگر متوجه نشدم که چه شد داور وسط به سمت کمک ما و آقای نظرمحمدی آمد و کارت قرمز به هر دوی آنها نشان داد. 


 سرمربی آلومینیوم پاسخ سوال ما را در خصوص اینکه "موضوع در حالی رقم خورد که شاگردان شما به این مطلب معترض بودند و این اعتراض به نیمکت ها کشیده شد" اینطور می دهد: به بازیکنانم همیشه گفته ام که در بازی فقط کار خودشان را در زمین انجام دهند و کاری به مسائل دیگر نداشته باشند. باز هم می گویم که دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی بین آقای نیک‌سیرت و نظرمحمدی رخ داد و باید فیلم بازی را مرور کنم اما اعتراض‌ در فوتبال امری طبیعی است. در بازی با خونه‌به‌خونه به سمت آقای ماجدی رفتم و باتوجه به احترامی که برای ایشان قائل بوده و هستم به ایشان گفتم که به تیم من کاری نداشته باشند، من به بازیکنانم گفتم هیچ اعتراض یا بی‌احترامی در زمین به داوری یا مسئولین تیم حریف نداشته باشند اما اگر کسی بخواهد بازیکنانم را اذیت کند ساکت نمی‌نشینم و برخورد خواهم کرد.


سرمربی سپیدرود گفته است که علت این درگیری لفظی صحبت های کادرفنی آلومینیوم پیش از بازی شان در خصوص تمرینات آنهاست و این پاسخی بوده به صحبت های کادرفنی اراک که پاشازاده می گوید: گل نشدن پنالتی ما هیچ ربطی به صحبت‌هایمان پیش از بازی مبنی بر پنالتی تمرین کردن حریف ندارد، آنها در تمریناتشان پنالتی تمرین می‌کردند طوری که انگار فینال مسابقات جام‌جهانی باشد (!) و این موضوع برای ما جای تعجب داشت. 


وی در  پاسخ به سوالی در خصوص نتایجی که راه آهن در این روزها کسب کرده و اینکه نیم نگاهی به این تیم دارد گفت: نه به راه‌آهن و نه به تیم دیگری فکر نمی‌کنم؛ در حال حاضر آلومینیوم اراک تیم من و خانواده‌ام است. ما کار و وظایف خودمان را با وجود مشکلاتی که داریم انجام می‌‌دهیم تا با پیروزی‌ در مسابقات‌مان جوابگوی زحمات و تلاش مدیرعامل باشگاه و کارخانه آلومینیوم باشیم.


سرمربی اراکی ها که نتایج خوبی تا بدین جا گرفته است درباره ادامه کارشان می افزاید: رقابت‌های نیم فصل دوم خیلی سخت است و برای کسب امتیاز باید خیلی خوش‌شانس باشید تا حداقل‌ترین امتیاز را کسب کنید و در جمع مدعیان قرار بگیرید. 


او اعلام می کند "بهترین دربی 10 سال اخیر را دیده است": جدای از اتفاقات دربی باید بگویم چنین بازی‌ای هر 10 سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. معتقدم بهترین دربی بود و همه چیز در این بازی خوب برگزار شد حتی حاشیه‌های این بازی هم بجا بود. مخاطبین صحبت من را اشتباه متوجه نشوند، ما باید از تیم‌مان دفاع کنیم و حاشیه‌ها هم قسمتی از این بازی‌اند امیدوارم دربی‌های بعدی هم به همین زیبایی باشد. اما یک نکته را باید یادآور باشم آن هم این که بعد از سوت بازی هیچ کاری انجام ندهید، با اتمام آن به سمت داور بروید به او دست بدهید و همه چیز بازی را فراموش کنید.

 

وی کار فغانی در دربی 84 را مورد تقدیر قرار می دهد: صحبت‌های آقای فغانی درباره برنامه نود را تایید می‌کنم؛ داور غیرایرانی هم اشتباهات دارد درست است. امروز داوری ما در سطح داوران خارجی است ایشان بی‌نقص قضاوت کردند و می‌خواستند تصمیمی را بگیرند که خب نشد، اگر خطایی که روی سیدجلال حسینی انجام شد گرفته می‌شد دیگر این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد.

 

پاشازاده در پایان هم از مسئولین سازمان لیگ تشکر می کند و هم پیشنهاداتی به آنها ارائه می کند: در طی سال‌های برگزاری مسابقات در لیگ‌برتر و لیگ آزادگان چنین فصلی را در فوتبال پشت سر نگذاشته بودیم و امسال همه چیز خیلی خوب برگزار شد و  باید تشکر ویژه‌ای از کمیته برگزاری مسابقات و سازمان لیگ داشته باشم که بهترین نظارت را امسال روی مسابقات لیگ‌برتر و لیگ یک داشته‌اند. فقط امیدوارم این نظارت و قانون‌مندی در همه موارد لیگ‌ها باشد تا عملکرد بازیکنان لیگ یک هم به چشم تیم‌ملی و تیم‌های بزرگ لیگ‌برتر هم بیاید. اگر قرار است مساواتی انجام شود سازمان لیگ نباید نگران پایین آمدن تیمی از لیگ‌برتر به لیگ دسته اول باشد.

دیدگاه‌ها