کد خبر : 1396633 | 29 بهمن 1395 ساعت 18:05 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: هدف صبا یک امتیاز بود و گرفت

سرمربی سایپا معتقد است تیم صمد مرفاوی به دنبال کسب مساوی برابر آنها بود.

فرکی: هدف صبا یک امتیاز بود و گرفت

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی تیمش در برابر صبا گفت: به دنبال سه امتیاز بودیم اما این اتفاق نیفتاد. از عملکرد تیممان رضایت داریم؛ با پنج تغییر وارد بازی شدیم که چهار تغییر به دلیل مصدومیت و محرومیت‌ها بود. مهدی ترابی هم مدت‌ها بین ما نیست اما امیدوار هستیم زودتر به جمع ما اضافه شود؛ تصور نمی‌کردیم صبا امروز نمایش بسته‌ای برابر ما داشته باشد؛


او ادامه داد: صبا دو پیروزی در دو مسابقه اخیر داشت اما مقابل ما نمایش بسته‌ای داشت و به دنبال ضدحملات بود تا به سه امتیاز برسد.


فرکی درباره موقعیت های از دست رفته گفت: در نیمه اول متاسفانه سه موقعیت گلزنی را از دست دادیم که در ادامه بازی به بازیکنان گفتیم اشتباه نکنند چون هدف صبا مشخص بود و کسب یک امتیاز بیشتر به سود آنها بود؛ در نیمه دوم صبا کمی از لاک دفاعی بیرون آمد اما به جرات می‌توان گفت موقعیت در زمین خود به این تیم که ذوب‌آهن و سیاه جامگان را شکست داده بود، ندادیم.


او در ادامه گفت: می‌توانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم اما با اینکه بازی‌سازی، مالکیت توپ و ... داشتیم و مصمم به پیروزی بودیم به این مهم نرسیدیم؛ نبود چهار، پنج بازیکن اصلی به ضرر ما شد البته جایگزین آنها نیز عملکرد خوبی داشتند؛ آقای صادقی نیز نمایش خوبی بعد از مدت‌ها حضور در ترکیب داشت و کارش را به خوبی انجام داد.


سرمربی سایپا ادامه داد: تنها نقطه منفی این مسابقه برای ما نگرفتن سه امتیاز بود. سه تعویض انجام دادیم که دو نفر از جوانان بودند و البته انتظار زیادی از آنها نداشتم؛ نمی‌شود به بازیکن خارجی هم ایرادی گرفت چراکه او را با هزار مشکل در نیم‌فصل به جمع خودمان اضافه کردیم؛ شاید او 10 روز هم همراه ما نبوده و در یک مسابقه تدارکاتی و برابر گسترش از او بهره بردیم؛ به دلیل شرایط آب و هوایی و زمین تمرینی‌مان که گل است در سالن تمرین می‌کنیم؛ نمی‌شود به مهاجم خارجی خود ایرادی گرفت چون مثل خودم است و شرایطی که او اکنون دارد را تجربه کردم.


فرکی در ادامه حرف هایش اظهارداشت: ما به بازیکنان خلاق که از کناره‌ها ارسال کنند نیاز داریم؛ سه تعویض برای کسب پیروزی انجام دادیم ولی به پیروزی نرسیدیم که امیدواریم در آینده نتایج بهتری بگیریم.


وی در رابطه با بازی های پیش رو گفت: چهار مسابقه سخت پیش رو داریم ولی باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و نتیجه لازم را بگیریم؛ در فوتبال ایران بازیکنی که شم گلزنی بالایی داشته باشد هنوز نیست و فقط تیم ما با این مشکل مواجه نبوده است.

دیدگاه‌ها