کد خبر : 1396642 | 29 بهمن 1395 ساعت 18:34 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نشد

لک: ما باید پیروز بازی می شدیم

گلر تیم سایپا در رابطه با دیدار برابر صبا گفت: اگر کمی هوشیارتر بودیم می توانستیم به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

لک: ما باید پیروز بازی می شدیم

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک پس از پایان بازی تیم های سایپا و صبا به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، به جرات می توان گفت ما بازی برتری را نسبت به حریف خود برگزار کردیم و می توانستیم به گل برسیم و پیروز این بازی باشیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود.


او در رابطه با بنر مخصوص به خود که توسط هواداران سایپا نصب شده بود گفت: به هرحال همه جای دنیا هواداران از این دست کارها برای بازیکنانی که دوستشان دارند انجام می دهند و اینجا هم هواداران به من لطف داشتند. بین آنها مربی من آقای سپهر ابراهیمی هم بود و از دیدن او خوشحال شدم.


دروازه بان سایپا در رابطه با حرف هایی که توسط ابراهیم شکوری در رابطه با وجود دستان پشت پرده در این تیم بیان شد گفت: من در جریان نیستم و نمی دانم چه صحبت هایی مطرح شده است، به هرحال هم سرمربی و هم مدیرعامل تیم اینجا حضور داشتند و باید از آنها می پرسیدید، من در این باره هیچ نظری ندارم.


وی در رابطه با موقعیت های ایجاد شده روی دروازه خود گفت: در این بازی موقعیتی روی دروازه ما نیامد البته نظر آقاصمد هم قابل احترام است اما برتری در این بازی از آن ما بود و اگر کمی هوشیارتر بودیم می توانستیم به پیروزی برسیم.


لک در پایان در رابطه با لیگ برتری ماندن نارنجی پوشان گفت: بله قطعا ما در لیگ خواهیم ماند.

 

دیدگاه‌ها