کد خبر : 1396713 | 29 بهمن 1395 ساعت 23:40 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

استراحت کونته به دو ستاره چلسی

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، تایید کرد که داوید لوئیز و مارکوس آلونسو در دیدار پیش روی آبی ها مقابل وولورهمپتون در جام حذفی به میدان نخواهند رفت.​​​​​​​

استراحت کونته به دو ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر با 8 امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به اینکه این تیم در رقابت های اروپایی حضور ندارد، کونته تایید کرد که قصد دارد تیمی قدرتمند را مقابل وولوز به میدان بفرستد.

 

داوید لوئیز از زمان دیدار مقابل منچسترسیتی که در آن با تکل خشن سرخیو آگوئرو مصدوم شد، با بانداژی روی پایش بازی می کند و هرچند در دو ماه اخیر تا اندازه ای بهبود پیدا کرده اما کونته تایید کرد که به این مدافع برزیلی به دلیل اندک مشکلی که به دلیل آن تکل هنوز احساس می کند، استراحت خواهد داد.

 

 

1181512

 

 

او به خبرنگاران گفت:" همه بازیکنان می توانند بازی کنند اما شرایطی وجود دارد که بهتر است آنها را تحت کنترل بگیریم. مارکوس آلونسو نیاز به استراحت دارد. در مورد داوید لوئیز هم این فرصتی است تا به او برای یک بازی استراحت بدهیم تا به طور کامل ریکاوری کند.

 

زانوی او مشکلی ندارد. از زمان دیدار مقابل سیتی خیلی بهتر شده اما مهم است که شرایط را تحت کنترل داشته باشیم. او جلسه تمرینی را با مربی بدنساز دنبال می کند.

 

جان تری برای این دیدار آماده است. وقتی چنین دیدارهایی در پیش دارید، در چنین مقطعی، بسیار مهم است که به توازن درست برسید."

دیدگاه‌ها