کد خبر : 1396934 | 30 بهمن 1395 ساعت 16:25 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

موراتا و فرصتی جدید برای تهدید جایگاه بنزما

دو ساعت دیگر در برنابئو، آلوارو موراتا فرصتی جدید پیش روی خود خواهد دید. او با تایید زیدان از ابتدا مقابل اسپانیول به میدان رفته و این فرصت را دارد تا یک بار دیگر شایستگی های خود را اثبات کند.

موراتا و فرصتی جدید برای تهدید جایگاه بنزما

به گزارش "ورزش سه"، زیدان روز گذشته در نشست خبری خود در مورد موراتا گفت:« دوست ندارم او فصل بعد رئال را ترک کند. رئال خانه اوست و فردا برابر اسپانیول از ابتدا به میدان خواهد رفت.»

 

به این ترتیب، موراتا پس از 7 بازی یک بار دیگر در ترکیب رئال قرار خواهد گرفت. آخرین بار او 12 ژانویه گذشته بود که در بازی برگشت یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل سویا به میدان رفت و پس از آن برابر سویا، مالاگا، سوسیداد و اوساسونا در لالیگا و در دو بازی رفت و برگشت مقابل سلتا در کوپا دل ری و همچنین بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر ناپولی از ترکیب اصلی رئال به دور ماند.

 

 

1181659

 

 

در یک ماه گذشته موراتا تنها 88 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرده که برای مهاجمی چون او که با امیدهای فراوان از یووه به رئال بازگشته، آمار خوبی نیست. او در سال جدید نیز تنها یک گل برای رئال به ثمر رسانده است.

 

اگر کل فصل را حساب کنیم، او 28 بار در ترکیب رئال قرار گرفته و تنها در 11 بازی فیکس بوده است. در مقابل، بنزما که رقیب اصلی وی محسوب می شود و بیشتر نیز مورد اعتماد زیدان قرار دارد، 29 بار برای رئال به میدان رفته که در 22 تای آنها بازیکن ثابت بوده است.

 

1153624

 

 

کریم در 1940 دقیقه بازی، موفق به زدن 13 گل شده؛ در حالی که موراتا در 1181 دقیقه توانسته زننده 10 گل برای رئال باشد. متوسط هر 149 دقیقه یک گل برای کریم، مقابل متوسط هر 118 دقیقه یک گل موراتا. کریم 6 پاس گل داده و موراتا نیز 4 پاس گل؛ با این وجود زیدان به بنزما اطمینان بیشتری دارد.

 

برابر اسپانیول، موراتا که مورد حمایت شدید هواداران رئال نیز قرار دارد، این فرصت را پیش روی خود می بیند که به زیدان اثبات کند چیزی کمتر از کریم بنزما ندارد. آیا او موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها