کد خبر : 1397101 | 01 اسفند 1395 ساعت 14:10 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

برانکو اختلافی با تیم ملی و کی‌روش ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس اختلاف نظر سرمربی تیمش با کارلوس کی روش را منتفی دانست.

برانکو اختلافی با تیم ملی و کی‌روش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی روزهای اخیر چالش بزرگی بین برانکو و کی روش به وجود آمده بود، سرمربی پرسپولیس پیش از ترک ایران به مقصد عمان، حمایت کامل خود از تیم ملی و برنامه هایش را طی مصاحبه ای با سایت این باشگاه اعلام کرد.


در این ارتباط علی اکبر طاهری نیز در مصاحبه امروز خود با ایسنا در خصوص مساله مربوط به سرمربیان دو تیم پرسپولیس و تیم ملی گفت: اختلافی میان برانکو و آقای کی‌روش وجود ندارد. آن چیزی که مطرح است بیشتر به خاطر تفاوت نظرها است. یک مربی نظرش و نقد فنی ‌اش را مطرح کرده و فکر نمی‌کنم به خاطر این مسائل اختلافی وجود داشته باشد. مثل این می‌ماند که شما از باشگاه پرسپولیس انتقاد کنید. ما هم این انتقاد را می‌پذیریم. بنابراین برانکو و کی‌روش با هم اختلافی ندارند که بخواهیم این اختلاف را حل کنیم. 


سرپرست پرسپولیس در ادامه گفته: همان طور که گفتم اختلافی وجود نداشته است که بخواهد حل شود. بیشتر تفاوت نظرها بوده است. البته در این موضوع فدراسیون فوتبال و همین طور مسئولان مربوطه باید اظهار نظر دقیقی داشته باشند. از نظر ما که هیچ گونه اختلافی وجود ندارد. ما به عنوان باشگاه پرسپولیس حمایت خود را از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اعلام می‌کنیم و بر این باوریم الان هم که تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به نوعی یک تیم‌ ‌ملی هستند، زیرا آنها هم نماینده ایران محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ها