کد خبر : 1397288 | 02 اسفند 1395 ساعت 10:43 | 38.5K بازدید | 1 دیدگاه

آجورلو: سپاه عزم خود را برای واگذاری باشگاه جزم کرده است

واگذاری 120 میلیاردی تراکتور به بخش خصوصی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خبر از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی داد؛ اتفاقی که به گفته وی با موافقت سپاه پاسداران صورت می گیرد.

واگذاری 120 میلیاردی تراکتور به بخش خصوصی

به گزارش "ورزش‌سه"، بحث واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی از مدت ها پیش مطرح بوده اما این مساله هیچ گاه شکل عملی به خود نگرفته است. امسال اما این مساله واگذاری با وجود مشکلات مالی که برای باشگاه ایجاد شده و به گفته مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه مبنی بر اینکه خودش به تنهایی درآمدزایی کرده، با جدیت بیشتری دنبال می شود. حالا هم خبر می رسد که یک مشتری دست به نقد پیدا شده که حاضر است با قیمت 120 میلیارد تومان باشگاه را خریداری کند.


مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این باره گفت: «من آمدم اینجا که تراکتورسازی را به مردم واگذار کنم؛ سپاه نیز عزم خود را جزم کرده تا تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شود. در حال حاضر چند مشتری خصوصی و چند مشتری نیمه‌خصوصی داریم. در خود تبریز مجموعه‌هایی پیش آمدند که به تراکتورسازی کمک کنند.»


او ادامه داد: «یک نفر به نام اسکویی از شهرستان اسکو جلو آمده و می گوید برای خرید باشگاه 120 میلیارد تومان هزینه می کند. او گفته هزینه های امسال را پرداخت می کند و 20 میلیارد بدهی های قبلی را نیز می دهد که در آخر 70 میلیارد تومان برای خرید باشگاه پرداخت می کند. این تفاهم اولیه است و هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما من تلاش می کنم که تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شود.»


این در حالی است که میان آجورلو و هیات مدیره تراکتورسازی اختلاف هایی وجود دارد و به همین خاطر تاکنون حتی یک جلسه هیات مدیره نیز تشکیل نشده است.

دیدگاه‌ها