کد خبر : 1397323 | 02 اسفند 1395 ساعت 12:09 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش جالب روزنامه الیوم الامارات

روز انتقام برای منصوریان رسید

سرمربی استقلال آخرین بار در رقابت های آسیایی با نفت به مرحله یک چهارم نهایی رسید؛ اما در این مرحله به الاهلی امارات باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

روز انتقام برای منصوریان رسید

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل پیش علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی نفت توانست در کمال تعجب همگان تنها نماینده ایران باشد که از مرحله گروهی صعود کرده و به جمع چهار تیم برتر مرحله غرب برسد. در این مرحله منصوریان با جمع کردن کلی بازیکن سرشناس در نفت امیدوار بود بتواند از سد الاهلی امارات عبور کند و تا نیمه نهایی پیش برود اما در دو بازی رفت و برگشت به کاسمین اورالیو و شاگردان سرشناسش باخت و از دور مسابقات کنار رفت.


آن فصل تیم اماراتی با هدایت تئوریسین سرشناس رومانیایی و ستاره هایی همچون لیما و ریبریو برزیلی با عبور از سد تمام رقبای خود به فینال لیگ قهرمانان رسید و تنها در بازی نهایی با شکست برابر گوانگ ژو چین از رسیدن به جام ناکام ماند و بعد هم یک فصلی از این تورنمنت معتبر دور ماند چون در لیگ امارات به موفقیت چندانی برای کسب سهمیه مجدد نرسید.


با گذشت دو فصل علیرضا منصوریان یک بار دیگر به الاهلی امارات خورد آن هم با استقلال تهران و در اولین بازی فصل جدید تا حس انتقامگیری در بازی امشب برابر این رقیب دشوار داشته باشد. سرمربی جوان استقلالی ها با یکی از جوان ترین تیم های تاریخ باشگاه در رقابت های آسیایی امیدوار است تا بتواند انتقام باخت تلخ دو سال پیش به اوارلیو و الاهلی را از شوالیه های سرخ در خانه بگیرد و بنا به نوشته روزنامه الیوم امارات، او به توانایی ستاره های جوانش همچون کاوه رضایی، علی قربانی و کاپیتان باتجربه اش، مهدی رحمتی چشم دوخته است.

دیدگاه‌ها