کد خبر : 1397873 | 04 اسفند 1395 ساعت 11:06 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

نباید اجازه دهیم کمبود بازیکن به چشم بیاید

محمدی: تراکتورسازی را چشم زدند!

مدافع تیم تراکتورسازی امیدوار است پرسپولیس امتیاز از دست بدهد و تیمش به قهرمانی برسد.

محمدی: تراکتورسازی را چشم زدند!

هادی محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از بازی با سیاه جامگان عنوان کرد: «شرایط خیلی خوبی داریم؛ لغو بازی با سیاه جامگان و تعویق یک هفته ای آن باعث اذیت شدنمان شد اما به هر حال در اردوی تهران روزهای خوبی را سپری می کنیم و تمرینات منظمی را هم پشت سر می گذاریم. به خصوص در دو روز گذشته تمرینات پرفشاری را انجام دادیم. شرایطمان خوب است و انشاءالله روزهای بهتری در انتظارمان خواهد بود.»


وی درباره مشکلاتی که در هفته های گذشته نصیب تراکتورسازی شد، بیان کرد: «من فکر می کنم تراکتورسازی را چشم زدند! از ابتدای فصل عالی کار کردیم و بازیکنان خوبی نیز در تیم ما حضور دارند اما به یکباره گفتند نمی توانیم از برخی نفرات استفاده کنیم. این مساله برای ما یک شوک بزرگ بود و شاید هنوز هم نتوانستیم با آن کنار بیاییم.»


مدافع تراکتورسازی ادامه داد: «تیم ما همچنان بازیکنان خوبی دارد و باکیفیت بالا کارمان را جلو می بریم اما کار برایمان سخت شده است. امیدوارم تیم تضعیف نشود و جالی خالی نفراتی که رفتند، به چشم نیاید.»


محمدی درباره کمبود بازیکن در تیمش گفت: «طبیعی است که کمبود بازیکن داشته باشیم؛ ما هنوز 9 بازی لیگ برتر و فینال حذفی را پیش رو داریم و با این وجود باید بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. البته بازیکنان جوانی نیز در ترکیب تیم ما حضور دارند؛ بازیکنانی مثل فاخر تهامی و ... که می توانند خودشان را نشان دهند و روزهای خوبی را برای تراکتورسازی رقم بزنند.


محمدی درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر افزود: «ما امیدوار هستیم؛ اگر سیاه جامگان را ببریم فکر می کنم اختلاف امتیازمان با پرسپولیس به 6 امتیاز می رسد. پس از آن 9 بازی باقی می ماند که اگر پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد رسیدن به قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها