کد خبر : 1398571 | 07 اسفند 1395 ساعت 13:00 | 65.5K بازدید | 1 دیدگاه

باید به ضد فوتبال روی بیاوریم؛

حسینی: پاس 15 میلیاردی شربتی فراموش شده

میثم حسینی بازیکن تیم سیاه جامگان می گوید که این تیم تاکنون ضد فوتبال بازی نکرده ولی با توجه به شرایط پیش آمده بهتر است در ادامه با این شیوه بازی کنند.

حسینی: پاس 15 میلیاردی شربتی فراموش شده

میثم حسینی بازکین تیم سیاه جامگان در مورد دیدار روز گذشته که با نتیجه 2 بر 1 به سود تراکتور سازی خاتمه یافت به "ورزش سه" گفت: واقعا بازی جذابی را شاهد بودیم؛ قبلا هم گفته بودم که سیاه جامگان هیچ وقت ضد فوتبال بازی نمی کند. دیروز هم ما با توجه به شرایط جدول به دنبال برد بودیم؛ البته در یک زمان هایی مثل دقایق کوتاهی پس از گل باید محتاط بازی می کردیم. شما دیدید ما مقابل پرسپولیس 3 گل خوردیم و به دفاع نرفتیم ولی فکر می کنم باید برای نتیجه گرفتن ضد فوتبال بازی کنیم و اینکار را هم بلد هستیم. من خودم به بچه های تیم می گویم که در بازی های آینده حواسشان جمع تر باشد. شما دیدید فرزاد حاتمی بینی خانزاده را شکست و وقتی بیرون رفت از همانجا گل خوردیم. واقعا تیم ما تحمل چنین اشتباهاتی را ندارد.


وی ادامه می دهد: پرسپولیسی ها دوست داشتند ما این بازی را ببریم و ما هم تمام تلاشمان را کردیم ولی تیم ما جوان است و بی تجربگی برخی بازیکنان کار دست ما داد و این هم تاوان جوان کردن تیم است.


حسینی در مورد صحنه بحث برانگیز گل دوم که واکنش های زیادی در مورد رضا شربتی در فضای مجازی ایجاد کرد، ادامه داد: رضا شربتی واقعا بازیکن با شرفی است. من 2 سال با او زندگی کرده ام و رفت و آمد خانوادگی داریم؛ واقعا بچه با ادب و با خدایی است. هیچ پولی هم نسبت به 6، 7 سالی که در تیم بوده نگرفته است. چرا سال قبل را یادمان رفته که در دیدار مقابل ملوان با یک پس گل طلایی به علی عسگر تیم را در لیگ برتر نگه داشت. آن پاس گل 15 میلیارد ارزش داشت و حالا به او می گویند بی غیرت؛ پاس گل او نه تنها یک مجموعه بلکه یک شهر و یک استان را نجات داد.


میثم حسینی که کاپیتان دوم تیم سیاه جامگان پس از حسین بادامکی است، در مورد ابنکه پس از خروج بادامکی افراسیابی بازوبند را به بازو بست عنوان کرد: من چند بازی در ترکیب تیم نبودم و افراسیابی بعد از اینکه حسین بادامکی به بیرون رفت حواسش نبود که من داخل زمین هستم؛ البته بعد از بازی خودش به من زنگ زد و معذرت خواهی کرد من هم به او گفتم که برای من اصلا مهم نیست ولی تعدادی از هواداران به کار او اعتراض داشتند. طبیعتا در آن شرایط تیم ما عقب بود و من اصلا به این موضوع فکر نمی کردم و افراسیابی هم واقعا پسر خوبی است.


وی در مورد شرایط نابسامان تیم سیاه جامگان ادامه داد: ما شرایط خیلی بدی داریم. جلوی تیمی قدرتمند بازی می کردیم که قراردادهای میلیاردی دارند و مطمئنا برای بردن در این بازی هم پاداش گرفتند؛ البته نوش جانشان ولی شما کیفیت بازی ما را در مقابل آنها ببینید و مطمئن باشید که هیچ تیمی در لیگ مشکلات ما را ندارد. ما اصلا زمین تمرین نداریم و در سالن تمرین می کردیم و واقعا کارکردن در این شرایط خیلی خیلی سخت است. 


بازیکن سابق استقلال در مورد بازی برابر این تیم در هفته آتی گفت: ما در مقابل تراکتورسازی کیفیت خودمان را نشان دادیم و مطمئن باشید در مقابل استقلال 10 برابر بهتر بازی می کنیم.


مدافع تیم سیاه جامگان در مورد استعفای خداداد عزیزی اظهار داشت: خداداد مشکلات را به چشم دیده؛ در این مدت غذا برای ما آماده می کرد؛ زمین تمرین، لباس و همه کاره تیم شده بود. خودش به من می گفت من واقعا نمی دانم چه کار کنم؛ تیم حریف را آنالیز کنم، بازیکن ارنج کنم و .. واقعا فشار زیادی تحمل کرد.


حسینی در پایان در مورد قول مالک سیاه جامگان در پرداخت پول به بازیکنان گفت: من و روح الله سیف اللهی به تهران آمدیم و اگر تا سه شنبه طبق قولی که دادند پول پرداخت نشود، به تمرینات نمی رویم.

دیدگاه‌ها