کد خبر : 1398865 | 08 اسفند 1395 ساعت 15:53 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال مالکیت باشگاه؛

شرط مالک نفت تهران برای پرداخت قراردادها

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست در برداشته شدن موانع انتقال مالکیت باشگاه کوشا باشند تا مالکین نفت تعهدات مالی خود را اجرایی کنند.

شرط مالک نفت تهران برای پرداخت قراردادها

به گزارش "ورزش سه"، «حسین شهریاری» در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه باشگاه نفت خصوصی است و مالکان فعلی درخواست هایی از مسئولان فوتبال کشور دارند، تصریح کرد: مالکان پیشین نسبت به تغییر مالکیت و انتقال آن به بخش خصوصی اقدام نکرده اند که بهتر است این موضوع سریعتر برطرف شود.


وی در خصوص اجرایی نشدن تعهدات مالی باشگاه نسبت به باریکنان، گفت: بخش خصوصی صاحب حق است و مالکان جدید اعلام کرده اند در صورت انتقال نهایی این باشگاه به تعهدات عمل کنند.


شهریاری با اشاره به اینکه تیمش با دنبال کردن روندی مناسب به فینال جام حذفی راه یافت و در لیگ برتر نیز شرایط خوبی داشت، افزود: به یک باره با ایجاد مشکل برای تیم، مانع از موفقیت های بیشتر نفت شدند. بازیکنان و کادر فنی توانمندی داریم که حتی شایستگی کسب جایگاهی مناسب را در لیگ دارند.


مدیرعامل باشگاه نفت تهران دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم با مسئولان فدراسیون فوتبال را بلامانع دانست و توضیح داد: آنان مطالبات قانونی دارند و بدنبال حل مشکل هستند. فدراسیون متولی اصلی مدیریت در فوتبال است و باید در جریان امور مدیریتی و مالی باشگاه ها باشد.


شهریاری با تاکید براینکه اعضای تیم فوتبال نفت تهران، 41 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند، گفت: آنان خواستار دریافت مفاد قرارداد امضاء شده هستند که امری منطقی است.


باشگاه نفت تهران در ابتدای فصل جاری از پوشش وزارت نفت خارج و به بخش خصوص واگذار شد که بنابر اعلام «حسین شهریاری» هنوز موضوع انتقال مالکیت باشگاه نهایی نشده است.

دیدگاه‌ها