کد خبر : 1398876 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:21 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم خارجی ترسناک ندارد

چرا التعاون با تیم‌های عربی فرق دارد؟

تیم فوتبال التعاون برای ثبیت حضور خود در صدر جدول نیاز به کسب پیروزی برابر استقلال دارد و برای این موضوع روی بازیکنان خارجی خود حساب ویژه ای باز کرده است، بازیکانی که حداقل طبق آمار بازی های گذشته چندان نباید برای استقلالی ها ترسناک باشند.

چرا التعاون با تیم‌های عربی فرق دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، معمولا در مورد تیم های عربی گفته می شود که آنچه آنها را از تیم های ایرانی متمایز می کند حضور بازیکنان با کیفیت خارجی است که البته به نظر می رسد التعاون این شرایط را داشته باشد. 


کنستانتین گالسا سرمربی رومانیایی التعاون ترجیح داد در ابتدای فصل لیست تیم خود را با بازیکنانی از پرتغال، فرانسه و رومانیایی پر کند و البته یک سهمیه آسیایی این تیم هم بازیکنی از سوریه است.


آلاسان اندیانه نام بازیکن فرانسوی التعاون است، بازیکنی که از شروع سال 2017 با این تیم قرارداد امضا کرد و در 3 بازی که برای تیمش به میدان رفته موفق شده یک گل به ثمر برساند. جالب است که بدانید پست این بازیکن مهاجم هدف است اما هرگز آمار خوبی در گلزنی از خود به جای نگذاشته است. مهمترین باشگاهی که اندیانه در آن بازی کرده باشگاه استراسبورگ است که این بازیکن بین سال 2014 تا 2015 عضو آن بود و در این مدت در مجموع 33 بازی که برای این تیم به میدان رفت تنها 7 گل به ثمر رساند.


اما بازیکن بعدی این تیم لوسیتن سن مارتین است، بازیکن 35 ساله رومانیایی که پستش هافبک پشت مهاجم است و از سال 2017 که به عضویت این تیم در آمده است در 3 بازی یک گل زده و 2 پاس گل داده است. جالب است که بدانید سن مارتین بیشتر دوران فوتبال خود را در لیگ رومانی پشت سرگذاشته که لیگ چندان معتبری به حساب نمی آید.


ریکاردو ماچادو نام بازیکن پرتغالی التعاون است، بازیکنی که در پست دفاع وسط بازی می کند و از سال 2015 عضو این تیم است و در مجموع 43 بازی 5 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. نکته جالب این است که ماچادو بیشتر دوران بازی خود را مارتیمو تیم سابق علیرضا حقیقی پشت سر گذاشته و به نظر می رسد او هم بازیکن چندان خطرناکی برای استقلالی ها باشد.


با شرایطی که بازیکنان خارجی التعاون دارند به نظر نمی رسد استقلالی ها کار چندان سختی برای مهار آنها داشته باشند و به نظر می رسد شاگردان منصوریان کار راحت تری برای شکست این تیم نسبت به بازی با الاهلی دارند.

دیدگاه‌ها