کد خبر : 1399819 | 11 اسفند 1395 ساعت 18:38 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار از خداحافظی کاپیتان سپاهان گذشت؛

دربی اصفهان و خداحافظی تلخ نویدکیا

محرم نویدکیا کاپیتان ارزشمند تیم سپاهان در دیدار رفت دربی اصفهان پس از سال ها حضور در سطح اول فوتبال حرفه ای از این تیم خداحافظی کرد و حالا در آستانه دیدار برگشت دربی اصفهان قرار داریم.

دربی اصفهان و خداحافظی تلخ نویدکیا

به گزارش "ورزش‌سه"،  در پیش فصل مسابقات لیگ برتر عبدالله ویسی به هر ترتیبی که بود شرایط بازگشت محرم نویدکیا پس از ترک اردوی تیم و مشکلات با برخی مسئولان را به جمع طلایی پوشان فراهم کرد، اما این بازگشت دوامی پیدا نکرد و در هشتمین دیدار نیم فصل اول مسابقات بود که کاپیتان با تجربه طلایی پوشان پس از نزدیک به دو دهه حضور در سطح فوتبال اول کشور در 34 سالگی از دنیای توپ گرد خداحافظی کرد.


دربی رفت اصفهان برای هر دو تیم حائز اهمیت بسیاری بود و انتشار خبر خداحافظی نویدکیا ساعاتی پیش از این دیدار حساس اردوی سپاهان را با خبری غیر منتظره روبه رو کرد تا شکست آنها در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به چشم نیاید و بیشتر نگاه هواداران اصفهانی به خداحافظی بازیکنی معطوف شود که سال ها با حضور او تیم خود را در بالاترین سطح تاریخش می دیدند.


 البته احسان حاج صفی و حسین پاپی در آن دیدار مراسم خداحافظی را نیمه کاره گذاشتند و نویدکیا را با اصرار از زمین خارج کردند تا شاید بتوانند در ادامه او را از تصمیم خداحافظی برگردانند و یا حداقل این تصمیم را به تعویق بیندازند، ولی این اتفاق رخ نداد و نویدکیا که تصمیمش را برای اتمام فوتبال در میدانی کاملا اصفهانی گرفته بود، به فوتبال بازنگشت تا دیدار برابر ذوب آهن آخرین حضور او با لباس زرد در میادین حرفه ای فوتبال باشد.


تیم سپاهان از روزی که نویدکیا را دیگر در ترکیب خود نمی بیند 13 بار در لیگ و 5 بار در جام حذفی به میدان رفته ولی هنوز نتوانسته بدون حضور این بازیکن به روزهای خوبش بازگردد. البته که سپاهان نیز در حال تغییر نسل است و برای بازگشت به مسیر موفقیت به زمان نیاز خواهد داشت تا در نهایت به هدف مورد نظر خود دست یابد.

دیدگاه‌ها