کد خبر : 1400229 | 13 اسفند 1395 ساعت 18:47 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

مرفاوی: نباید در تله فولاد می‌افتادیم

سرمربی صبای قم از عملکرد بازیکنان و به ویژه تعویضی‌های خود انتقاد کرد.

مرفاوی: نباید در تله فولاد می‌افتادیم

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان گفت: در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و بازیکنان کاری که می‌خواستیم انجام ندادند اما تیم فولاد بهتر از ما کار کرد و کنترل توپ را در اختیار خود گرفته بود اما در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و روند رو به جلویی داشتیم ولی دوباره تاکتیکی که می‌خواستیم ارائه نشد و در ایجاد موقعیت گلزنی ناموفق بودیم.


او ادامه داد: فولاد بازیکنان سرعتی زیادی در اختیار دارد که با استفاده از آنها موقعیت‌های خطرناکی خلق کرد؛ آنها به دنبال رسیدن به توپ پشت مدافعان ما بودند که همین مسئله موجب شد کمی محتاط‌تر کار کنیم.


سرمربی صبا تصریح کرد: اگر بی‌محابا حمله می‌کردیم و جلو می‌رفتیم شاید پشت مدافعان ما خالی می‌شد و آنها استفاده می‌کردند که نمی‌خواستیم در این تله بیفتیم و با این تاکتیک دو تیم بازی مساوی تمام شد.


مرفاوی با بیان اینکه در نیمه دوم عملکرد بهتری ارائه کردیم، گفت: تعویض‌های هجومی داشتیم و از بازیکنان بلند قامت استفاده کردیم تا روی ارسال‌ها به گل برسیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم؛ بازیکنان تعویضی ما خواسته‌مان را برآورده نکردند و تاکتیک‌مان عملی نشد.

دیدگاه‌ها