کد خبر : 1400365 | 14 اسفند 1395 ساعت 11:26 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره های سابق استقلال امید اول شهریار

یورش دایی به پرسپولیس با دشمنان دیرینه

صدرنشین لیگ در یکی از مهمترین بازی های فصل عصر فردا در ورزشگاه قدیمی شرق پایتخت به مصاف نفت و دایی می رود.

به گزارش "ورزش سه"، جدالی سراسر حاشیه و سوژه که می تواند برای مدت ها مورد توجه رسانه ها و طرفداران قرار بگیرد چون نه تنها علی دایی و برانکو در نقش استاد و شاگرد سابق بار دیگر مقابل هم قرار می گیرند بلکه شرایط دو تیم در این روزها نیز مزید برعلت شده تا این مصاف بیشتر از همیشه در تیررس قرار بگیرد. سوای از شرایط بحرانی که برانکو با انبوهی از غایبان و محرومان برای این مصاف دارد باید به نفتی ها هم اشاره ای کنیم جایی که شهریار برای تقابل با تیم محبوبش چشم به ساق های ستاره های سرشناس سال های گذشته استقلال رقیب دیرینه سرخپوشان بسته است. بازیکنانی که هر کدام با پیراهن استقلال سابقه رویارویی با سرخپوشان در دربی ها را داشته و از تجربه لازم برای کمک به نفت برخوردار هستند. 


میلاد فخرالدینی
مدافع راست این روزهای نفت تا فصل قبل با پیراهن استقلال در لیگ برتر به میدان می رفت. این بازیکن ریزنقش و سرعتی که زیر نظر علی دایی دوباره به روزهای اوج خود بازگشته در این فصل در تمام بازی های بزرگ تیمش نمایش در خور توجهی ارائه داده و فردا هم جنگی دیدنی با مدافع چپ پرسپولیس خواهد داشت.رویارویی فخرالدینی با فرشاد احمدزاده می تواند صحنه های جالب توجهی را به ارمغان بیاورد.

 

1151560


ایمان مبعلی
مهندس میانه میدان نفت بار دیگر با بازی های درخشان و تاثیرگذار خود در ترکیب نفت تاثیر زیادی در نتایج این تیم داشته است. ایمان به عنوان یکی از باتجربه ترین بازیکنان نفت با تعداد پاس گل هایی که در لیگ شانزدهم از خود به ثبت رسانده خطرناک ترین هافبک نفتی ها قلمداد می شود و یک لحظه غفلت از این بازیکن می تواند تاوان سنگینی برای پرسپولیسی ها داشته باشد. رویارویی ایمان با بازیکنانی همچون مسلمان و سروش رفیعی می تواند جنگ فانتزی بازها در تختی لقب بگیرد.

 


آندرانیک تیموریان
کاپیتان سابق تیم ملی بعد از روزهای پرتنشی که در نقل و انتقالات زمستانی گذراند و به خاطر محرومیت استقلال نتوانست برای سومین بار به ترکیب تیم محبوبش بازگردد فردا این فرصت را دارد تا به عنوان یکی از خریدهای سرشناس زمستانی نفت مقابل پرسپولیس به میدان برود. آندو که همواره رویارویی اش با سرخپوشان با حاشیه های فراوانی توام بوده این بار هم با انگیزه ای مضاعف به میدان خواهد رفت تا عصای دست شهریار در میانه میدان باشد.جنگندگی آندو و تعصبش می تواند کفته ترازو را به سود نفتی ها سنگین کند.

 

1179381


محمد قاضی
هم پیراهن پرسپولیس را برتن کرده هم پیراهن استقلال را اما با این وجود بسیاری او را جزو ستاره های سابق آبی های پایتخت می نامند چون در این تیم تاثیرگذاری بیشتری نسبت به پرسپولیس داشت. بهترین گلزن این فصل نفت که غیبت چندهفته ای به خاطر مصدومیت در ترکیب نفت کاملا به چشم آمد و باعث افت فاحش این تیم شد حالا با رسیدن به دوران اوج دوباره امید اول گلزنی دایی در مصاف سنگین فرداست به خصوص که این بازیکن هم خیلی دوست دارد در جنگ بهترین گلزنان فصل گوی سبقت را از مهدی طارمی در پرسپولیس برباید.

 

1151524


سجاد شهباززاده
بعد از تجربه ای نه چندان خوب در ترکیه در ابتدا قصد داشت به استقلال برود اما محرومیت فیفا این اجازه را نداد تا او با پیراهن استقلال طعم دربی پایتخت را بچشد. سپس راهی تبریز شد تا با پیراهن تراکتور فرصت رویارویی با صدرنشین لیگ را به دست بیاورد اما طلسم محرومیت های فیفا دوباره او را در بن بست قرار داد تا بعد از مدت ها گمانه زنی به نفت پیوسته و شاگرد همشهری اش علی دایی شود. با حل شدن مشکل ITC سجاد با انگیزه های دو چندان به مصاف پرسپولیس می رود تا بلکه دوباره طعم گلزنی به این تیم را بچشد.

 

دیدگاه‌ها