کد خبر : 1400385 | 14 اسفند 1395 ساعت 12:01 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

گوچی فرصت آقای گلی را از دست داد

تساوی برابر ایگلز نه تنها ترمز هیرنفین برای بازگشت به مکان های بالای جدول را کشید بهترین فرصت برای آقای گلی مهاجم ایرانی را نیز سوزاند.

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان نژاد بهترین گلزن هیرنفین و دومین گلزن برتر آردیویسه هلند در شرایطی در جدال با ایگلز نتوانست نامش را در بین گلزنان تیمش به ثبت برساند که بسیاری از طرفداران هیرنفین چشم به ساق های او دوخته بودند تا هم شاهد برتری تیم محبوب شان باشند هم حضور مهاجم ایرانی در صدر جدول بهترین گلزنان فصل.


گوچی با 13 گل زده تنها یک گل با مهاجم فاینورد در صدر جدول برترین گلزنان فاصله داشت از همین رو انتظار می رفت این بازیکن در جدال با ایگلز انتهای جدولی شانس خوبی برای افزایش تعداد گل هایش داشته باشد. نکته ای که شبکه فاکس اسپورت هلند هم به آن اشاره داشت و تساوی 2-2 هیرنفین برابر مهمان انتهای جدولی را بدترین اتفاق ممکن برای گوچی قلمداد کرد.

 

1184873


قوچان نژاد حالا باید امیدوار باشد یورگنسن مهاجم فاینور در بازی های این هفته برای صدرنشین رقابت ها گلی به ثمرنرساند تا با پابرجا ماندن اختلاف یک گل میان او و این بازیکن همچنان از شانس خوبی برای رسیدن به آقای گلی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها