کد خبر : 1400451 | 14 اسفند 1395 ساعت 18:23 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادوارو بریسو:

افتخارمی‌کنم جزو گزینه‌های هدایت‌بارسا هستم

سرمربی آرژانتینی سلتاویگو هم یکی از گزینه های است که برای مربیگری بارسلونا مدنظر مسئولان این باشگاه قرار دارد. لوئیس انریکه چند شب پیش اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت بارسا کنار خواهد رفت.

افتخارمی‌کنم جزو گزینه‌های هدایت‌بارسا هستم

به گزارش "ورزش سه"، بریسو سال 2014 جانشین لوئیس انریکه در سلتا شد و توانست روند رو به رشدی که با انریکه شروع شده بود را تداوم ببخشد.

او در دو فصل اخیر توانسته سلتا را تا نیمه نهایی کوپا دل ری برساند؛ ولی هر دو بار از رسیدن به فینال ناکام مانده است. حذف رئال در یک چهارم نهایی، یکی از شاهکاری های بریسو در این فصل بود.

 

 

1184919

 

 

او در نشست خبری روز گذشته خود و در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه یکی از گزینه های سرمربیگری بارسا محسوب می شود گفت:« واضح است که افتخار می کنم جزو گزینه های هدایت بارسا هستم؛ ولی می خواهم این مساله همین جا تمام شود؛ چون دوست ندارم هیچ یک از مسئولان و هواداران سلتا اینگونه فکر کنند که به باشگاهی دیگر فکر می کنم.

 

جایگاهم در سلتا را دوست دارم و می خواهم به رکورد بیشترین حضور روی نیمکت این تیم دست یابم. من یک حرفه ای هستم و به موقعیت همه همکارانم احترام می گذارم و دوست دارم همین احترام به موقعیت من نیز گذاشته شود.»

دیدگاه‌ها