کد خبر : 1400494 | 14 اسفند 1395 ساعت 17:57 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

مهم‌ترین کلین‌شیت لک با طعم محرومیت(عکس)

دروازه‌بان سایپا با عدم اجازه به گلزنی 6 تیم حریف در هشت مسابقه اخیر رکورد جالب توجهی از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک در نیم‌فصل اول سه بار در لیگ برتر و سه مرتبه در جام حذفی برای صبای قم کلین‌شیت کرد اما حضور او در دور برگشت برای خود و سایپا مثمر ثمرتر بود تا جایی که این تیم از نظر گل نخوردن و کسب امتیاز شرایط‌اش بهبود یافت تا اکنون از منطقه خطردور شده باشد.


دروازه‌بان بلندقامت سایپا تا پایان هفته بیست و دوم به غیر از دیدار برابر پرسپولیس و گسترش فولاد، مقابل ذوب‌آهن، سیاه جامگان، پدیده، فولاد خوزستان و صبای قم دروازه‌اش را بسته نگه داشت اما بهترین کلین‌شیت حامد لک دیروز برابر تراکتورسازی، تیم سابق‌اش اتفاق افتاد که او اجازه نداد شاگردان قلعه‌نویی کاری از پیش ببرند.


لک برابر توپ‌های ارسالی و اوت‌های بلند که تاکتیک اصلی تراکتوری‌ها است نمایش درخشانی داشت و مقابل شوت‌های آنها نیز واکنش‌های خوبی نشان داد تا ششمین کلین‌شیت خود در سایپا را طی 8 بازی به ثبت برساند و عملکردش با تمجید امیر قلعه‌نویی نیز همراه شود.


البته اتفاقات جریان بازی دیروز تراکتورسازی و سایپا به ضرر لک هم شد چراکه فحاشی تماشاگران به او، عصبانیت‌اش را  به همراه داشت و همچنین وقفه‌ای که این دروازه‌بان و درگیری‌ای هادی محمدی و شهرام گودرزی با او نیز باعث شد یک کارت زرد دریافت کند و از دیدار هفته آینده مقابل استقلال تهران محروم شود.

 

1184953

 

1184955

 

1184954

 

1184956

 

1184957

 


عکس‌ها از: مهرداد نوبشر

دیدگاه‌ها