کد خبر : 1400647 | 15 اسفند 1395 ساعت 10:49 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

داور سوئدی برای ال کلاسیکوی عربستان

رقیب پرسپولیس مقابل دشمن دیرینه

رقیب اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امشب در یکی از حساس ترین بازی های فوتبال عربستان مقابل دشمن دیرینه اش صف آرایی می کند.

به گزارش "ورزش سه"، جدالی که طرفداران فوتبال در عربستان به آن لقب ال کلاسیکو داده اند و برتری در آن را هم تراز قهرمانی در این کشور می دانند. الهلال و الاتحاد به عنوان دو باشگاه پرافتخار و پرطرفدار سعودی امشب در رقابت های لیگ برتر در شرایطی در ورزشگاه ملک فهد ریاض مقابل هم صف آرایی می کنند که رقابت شدیدی با هم در صدر جدول دارند.

 

1185172


حساسیت های حاکم بر این مصاف به قدری بالا بود که باشگاه الهلال چند روز پیش با موافقت فدراسیون فوتبال عربستان با صرف هزینه ای بالغ بر 135 هزار ریال سعودی(135 میلیون تومان) داوری خارجی برای قضاوت ال کلاسیکو به ریاض کشاند که بنا بر اعلام رسانه های این کشور اریکسن سوئدی داوری سرشناس در فوتبال اروپا امشب مصاف الهلال با الاتحاد را سوت خواهد زد.

 

1185173


الاتحاد بعد از این که از سوی کنفدارسیون فوتبال آسیا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شد به تازگی از سوی فیفا با کسر سه امتیاز به خاطر پرونده بدهی به بازیکن خارجی روبرو شد که همین حکم آنها را از رقیب دیرینه دورتر کرد با این حال مصاف امشب می تواند استارت دوباره ای برای این تیم سرشناس باشد تا به الهلال نزدیک تر شود. حساسیت های این مصاف به قدری بالاست که باشگاه الهلال اعلام کرد تمام 78 هزار بلیت ورزشگاه ملک فهد برای این بازی پیش فروش شده است.

دیدگاه‌ها