کد خبر : 1400715 | 15 اسفند 1395 ساعت 13:48 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در آزادی همیشه لذت بخش است؛

حسینی: ‌تنها چیزی که بلد نیستیم ضدفوتبال است

میثم حسینی بازیکن تیم سیاه جامگان امیدوار است که در بازی های آینده علاوه بر شرایط روحی که خوب شده، از لحاظ تاکتیکی هم به شرایط مناسبی دست یابند.

حسینی: ‌تنها چیزی که بلد نیستیم ضدفوتبال است

میثم حسینی مدافع تیم سیاه جامگان در مورد بازی روز گذشته که با تساوی 1 بر 1 در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خاتمه یافت به خبرنگار "ورزش سه" گفت: فکر می کنم هر کس بازی دیروز را دیده راضی بوده باشد چون بازی خوب و تماشاگر پسندی بود و خدا را شکر می کنیم که باز با توجه به شرایطی که تیم ما داشت و در زمین حریف بازی می کردیم توانستیم  بازی را به نحو احسن پیش ببریم. ضمن اینکه ما تا دقیقه 60 هم از حریف پیش بودیم.


حسینی که سابقه بازی در دو تیم بزرگ پایتخت را در کارنامه دارد، در مورد بازگشت به ورزشگاه آزادی ادامه می دهد: همیشه بازی کردن در آزادی لذت بخش است. بعد از چند وقت که از پرسپولیس جدا شده بودم دوباره به آزادی برگشتم؛ البته مقابل پرسپولیس هم این فصل در آزادی بازی کردیم و با توجه به اینکه استقلال در چند هفته اخیر در لیگ و آسیا نتایج بسیار خوبی گرفته بود می دانستیم که این تیم چقدر آماده است و همینطور می دانستیم که این بازی چقدر برای ما اهمیت دارد.


وی در مورد شرایط خودش اظهار داشت: پیش از بازی صحبتی با آقای میثاقیان داشت و ایشان گفتند که از نفرات با تجربه در ترکیب تیم استفاده می کنم. البته با توجه به اینکه من دو سه روز در تمرینات تیم نبودم پیشنهاد دادم که از ابتدا بازی نکنم ولی این حس اعتمادی که آقای میثاقیان نسبت به بازیکنان دارد خیلی خوب است.


حسینی در مورد میثاقیان و اضافه شدن او به تیم گفت: از نظر تاکتیکی چون آقای میثاقیان تازه به تیم وارد شده انتظار زیادی نمی توان داشت ولی پیش از بازی از لحاظ روانی خیلی کار شد و با بچه ها خیلی صحبت کردند تا از لحاظ روانی آماده این بازی شویم. امیدوارم در بازی آینده مقابل سپاهان تیم از لحاظ تاکتیکی هم به شرایط خوبی دست پیدا کند.


مدافع سیاه جامگان در مورد شانس بقای تیم عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که تیم را نگه داریم.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شد تیم ضد فوتبال بازی کرده است، خاطرنشان کرد: ما تنها چیزی که بلد نیستیم ضد فوتبال است. دیروز هم فقط به فکر سه امتیاز بازی بودیم.


حسینی در مورد اینکه آیا او هم دریافتی در چند روز اخیر داشته است، ادامه داد: نه من هیچ دریافتی نداشته ام. خودم با آقای میثاقیان و عباسی صحبت کردم. آقای میثاقیان قبلا مربی خود من بوده و به ایشان گفتم که در بازی های باقی مانده با تمام وجود کار خواهم کرد. در مورد دریافتی هم آقای میثاقیان به من گفتند که مشکلی نیست و حل می شود و خودم هم دوست دارم که اتفاقات مثبتی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها