کد خبر : 1400769 | 15 اسفند 1395 ساعت 18:45 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اکیپ مطرح کرد

تفاوت اصلی پپ و آنچلوتی از دیدگاه فیلیپ لام

کاپیتان بایرن مونیخ به صحبت در مورد تفاوت‌های مربیگری پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی پرداخت.

تفاوت اصلی پپ و آنچلوتی از دیدگاه فیلیپ لام

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، فیلیپ لام در گفت و گویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشت، درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.

 

 

1112801

 

 

او ابتدا درباره این سوال که آیا بعد از خداحافظی از فوتبال به دنیای مربیگری روی می‌آورد، به صحبت پرداخت و گفت:« هیچ برنامه‌ای برای مربیگری ندارم و اگر قرار باشد اکنون به شما پاسخ بدهم، جوابم منفی است. بیشتر زندگی خود را در زمین فوتبال بودم . نزدیک به ۲۵ سال است که فوتبال بازی می‌کنم. اکنون به این نتیجه رسیدم که دیگر کافی است.

 برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ، باید دوره‌های مختلفی را پشت‌سر گذاشت. نمی‌توان با فوتبال نگاه کردن از تلویزیون، مربی بزرگی شد. فکر می‌کنم در مربیگری مانند فوتبال بازی کردن هیجانی وجود ندارد.»

 

 

1158706

 

 

کاپیتان بایرن مونیخ درباره تفاوت پپ گواردیولا (سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ) با کارلو آنچلوتی گفت‌:« هر دو از بهترین‌های جهان هستند اما سبک آنها متفاوت است. البته یک شباهت هم دارند و آن موفقیت هر دوی آنهاست. گواردیولا به بازی هجومی علاقه بسیار زیادی داشت.

او به ما می‌گفت‌ باید در زمین حریف آنها را تحت فشار قرار بدهیم و توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم ولی آنچلوتی روش دیگری دارد. او این حق را را به حریف می‌دهد که توپ را در اختیار داشته باشد. این کار به ما فرصت می‌دهد که بهتر فضاسازی کنیم. این تفاوت اصلی دو مربی است.»

دیدگاه‌ها