کد خبر : 1400857 | 15 اسفند 1395 ساعت 20:13 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

مجتبی حسینی محکم به کارش ادامه خواهد داد؛

آذری: مدیران بخواهند به کارم ادامه می‌دهم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید که مجتبی حسینی به کارش با قدرت ادامه خواهد داد و خودش نیز تا زمانی که مدیران این باشگاه بخواهند با افتخار به کارش ادامه می دهد.

آذری: مدیران بخواهند به کارم ادامه می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد دربی اصفهان که با پیروزی سپاهان خاتمه یافت به خبرنگاران گفت: بازی فوق العاده زیبا و جوانمردانه از سوی هر دو تیم بود. فکر می کنم هواداران امروز یک بازی جذاب را مشاهده کردند و به تیم سپاهان نیز برای کسب این پیروزی تبریک می گویم. بچه های ما هم تمام تلاش خود را انجام دادند ولی چیزی که خیلی به چشم می آمد خستگی بازیکنان بود. اگر دقت کرده باشید تیم استقلال هم دچار چنین عارضه ای شد و در دقایق آخر از شکست گریختند. بچه های ما هم تمام تلاش خودشان را کردند و امیدواریم در بازی آینده برابر نفت به شرایط عادی بازگردیم.


آذری در مورد جلسه ای که با بازیکنان در رختکن تیم داشته است، ادامه داد: یک سری صحبت ها با بازیکنان داشتیم که بیشتر به بحث های مربوط به ریکاوری آن ها مربوط بود. اینکه برای بازی بعدی بیشتر استراحت کنند و در 7 بازی باقی مانده شرایط بهتری رقم بزنند. البته ما با 33 امتیاز در حال حاضر شرایط چندان بدی در جدول نداریم و خدمت شما هم عرض کردم که هیچ وقت شرایط ذوب آهن بدتر از شرایطی که من تیم را تحویل گرفتم و برای ماندن در لیگ تلاش می کردیم نشده است ولی ذوب آهن هنوز چهارم جدول است. اول بچه های ما باید بدانند که جایگاه چهارمی در لیگ فشرده ما جایگاه بدی نیست؛ ضمن اینکه ما در دو جبهه تلاش می کنیم. البته صحبت هایی در مورد اهمیت بازی ها داشتیم و بحث تمام شد.


مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به سوالی در مورد اینکه کادر فنی کنونی مورد حمایت او قرار دارد، گفت: کسانی که من را می شناسند مطمئن هستند که کادر فنی فعلی ذوب آهن هیچ چیزی از کادر فنی سایر تیم های لیگ کمتر ندارد و تلاش خود را هم می کند. من را هم می شناسید که شعار روی سکوها روی تصمیمات من تاثیری ندارد و بر اساس اصول مدیریتی سازمان های ورزشی کارم را پیش می برم. مجتبی حسینی کماکان محکم به کار خود ادامه خواهد داد.


آذری در مورد اینکه خودش در کنار تیم باقی خواهد ماند یا خیر عنوان کرد: پیش از بازی الاهلی جلسه ای با مدیران داشتیم که مسائل حل شد. از حالا به بعد هم من در خدمت تیم ذوب آهن هستم مگر اینکه مدیران شرکت نخواهند؛ تصمیم گیرنده آنها هستند و من تا وقتی آنها بخواهند در کنار تیم هستم و با افتخار کارم را ادامه می دهم.

دیدگاه‌ها