کد خبر : 1400932 | 16 اسفند 1395 ساعت 11:13 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از کش و قوس فراوان؛

واگذاری امتیاز تیم فوتسال قم به یاسین پیشرو

طلسم 14 ساله مالکیت دولتی تیم فوتسال استان قم در نهایت شکست و مدیران باشگاه یاسین موفق شدند این باشگاه را کاملا در اختیار بگیرند.

واگذاری امتیاز تیم فوتسال قم به یاسین پیشرو

به گزارش "ورزش سه"، امتیاز لیگ برتری فوتسال قم سرانجام بعد از کش و قوس فراوان به تیم یاسین پیشرو واگذار شد تا جنجال بین این باشگاه و هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان  استان قم فروکش کند. روز یکشنبه جلسه ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم، معاونان این اداره، رئیس هیات فوتبال قم، مدیرعامل باشگاه صبا و مدیرعامل باشگاه یاسین برگزار شد تا در نهایت امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال استان قم به یاسین پیشرو واگذار شود.

 

1185429


این در حالی است که مسئولان تیم یاسین از سال گذشته در کش و قوس گرفتن امتیاز این تیم بودند و این اواخر هم چالش زیادی بین آنها و هیات فوتبال استان قم پیش آمده بود. این مسئله تا جایی پیش رفت که یاسین پیشرو هفته گذشته در اعتراض به این ماجرا از بازی با شهرداری ساوه خودداری و تهدید کرد در هفته آخر هم مقابل گیتی پسند بازی نمی کند.


علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو با اعلام واگذاری امتیاز این تیم، گفت: خوشبختانه در جلسه روز گذشته، تیم به صورت کامل به ما واگذار شد و دیگر مشکلی در این زمینه نیست و به این ترتیب هفته آینده هم مقابل گیتی پسند بازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها