کد خبر : 1401151 | 17 اسفند 1395 ساعت 10:33 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

قراردادم قبل از محرومیت است اما چیزی مشخص نیست

عشوری: خودم هم سردرگم هستم!

هافبک مصدوم تیم تراکتورسازی اعلام کرد اگر قوانین به او اجازه دهد، دوست دارد در تراکتورسازی به کارش ادامه دهد.

عشوری: خودم هم سردرگم هستم!

سینا عشوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره بازگشتش به تمرینات تراکتورسازی عنوان کرد: «من از روز گذشته به تمرینات تراکتور رفتم و کارهای سبک انجام دادم. دویدن دور زمین و آیتم های سبک تمرینی را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر می گذارم تا به شرایط ایده آل برگردم. فکر می کنم از سال آینده با آمادگی کامل بتوانم به فوتبال برگردم.»


وی درباره شرایط قراردادش با تراکتورسازی و اینکه آیا می تواند سال بعد برای این تیم به میدان برود یا خیر، تاکید کرد: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست. خودم هم سردرگم هستم. برخی می گویند مشکلی برای بازی کردن ندارم و برخی هم می گویند نمی توانی به میدان بروی. قرارداد جدید من با تراکتورسازی قبل از محرومیت فیفا امضا شده اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی رقم می خورد.»


هافبک تراکتورسازی ادامه داد: «من روزهای خیلی خوبی را در تراکتورسازی سپری کردم و دوست دارم در این تیم بمانم. واقعا از آقای آجورلو و امیر قلعه نویی تشکر می کنم که در این مدت به من لطف داشتند. آنها را همیشه دوست دارم و ممنونم که همیشه کمکم کرده اند. انشاءالله در پایان فصل هرچه خیر است، برایم پیش بیاید.»


عشوری درباره شرایط تیمش افزود: «متاسفانه بین تیم های اول و دوم کمی فاصله افتاده اما به نظر من قهرمانی پرسپولیس هنوز مسجل نشده و شاید این تیم باز هم امتیاز از دست بدهد و البته تیم ما نیز باید مسابقات را با برد پشت سر بگذارد تا به نتیجه لازم برسد.»

دیدگاه‌ها