کد خبر : 1401214 | 17 اسفند 1395 ساعت 14:12 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: برای شکست استقلال به میدان می رویم

سرمربی سایپا امیدوار است تیمش فردا بتواند با پیروزی برابر استقلال به روند روبه رشد خود در جدول ادامه بدهد.

فرکی: برای شکست استقلال به میدان می رویم

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:


تنها به پیروزی فکر می کنیم


بازی برگشت ما مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و ما با شرایطی که در جدول داریم تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.

 

استقلال متحول شده است


استقلال تیمی است که در نیم‌فصل دوم متحول شده و شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول پیدا کرده است. ما هم می‌خواهیم عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشیم و 3 امتیاز را بگیریم.

 

خلعتبری و لک را نداریم


ما خلعتبری و حامد لک را در اختیار نداریم، اما خوشبختانه مهدی ترابی هشت روز است که با ما تمرین می‌کند. او پیش از این نیز زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات اختصاصی داشت و فردا مشکلی برای همراهی ما ندارد.


کاری به تمرین نکردن استقلال نداریم


ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و کاری نداریم که استقلال تمرین کرده یا خیر. استقلال تیم بزرگی است و در هر شرایطی حریف قابل‌احترامی برای سایپا محسوب می‌شود، ضمن اینکه تیم ما نیز دیروز و امروز به خاطر شرایط جوی هوا نتوانست خوب تمرین کند.


فصل را خوب شروع نکردیم


قبلاً هم در این مورد صحبت‌کرده‌ام. ما فصل را خوب شروع نکردیم و به همین خاطر هم در جمع‌آوری امتیاز ناموفق بودیم. در نیم‌فصل با جذب چند بازیکن توانستیم تیم را تقویت کرده و نتایج بهتری بگیریم. در حال حاضر روند رو به جلویی داریم و بسیار امیدواریم در پایان فصل رتبه تک رقمی کسب کنیم. البته تأکید می‌کنم که من از عملکرد بازیکنانم حتی در نیم‌فصل اول هم رضایت دارم، اما یکسری اتفاقات باعث شد نتوانیم در جمع‌آوری امتیاز موفق باشیم.


بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند


به هرحال بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود بازیکنان با انگیزه متفاوتی در میدان حاضر شوند مسلما تیم ما هم از این قاعده مستثنا نیست. ما مقابل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شاید دلیلش این باشد که بازیکن مقابل هواداران با انگیزه بیشتری بازی کند انشاءالله فردا هم بازیکنان ما با یک بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کنند.

دیدگاه‌ها