کد خبر : 1401221 | 17 اسفند 1395 ساعت 14:26 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده شش سپاهانی دارد!

با پیوستن علی احمدی به پدیده تعداد سپاهانی‌های سابق در تیم مشهدی به 6 نفر رسید.​​​​​​​

پدیده شش سپاهانی دارد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  ایمنا، محمدعلی احمدی پس از چند ماه بلاتکلیفی و خانه‌نشینی سرانجام در مقطع پایانی فصل به پدیده پیوست. این بازیکن در حالی در 33 سالگی جذب تیم مشهدی شد که پیش از آن تنها برای تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر بازی کرده بود. این مدافع کرمانی پیش از آنکه به سپاهان برود سال‌ها پیراهن ذوب‌آهن را به تن داشت و تا قبل از پیوستن به پدیده تمام دوران حرفه‌ای فوتبالش را در نصف جهان سپری کرده بود.


احمدی اما در 2 فصل اخیر با سپاهان دچار چالش شد. سال اول حسین فرکی او را نخواست و این موضوع حتی به اختلاف بین سرمربی وقت سپاهان با کاپیتان محرم نویدکیا دامن زد. امسال هم احمدی که ظاهراً خیلی مورد توجه عبدالله ویسی نبود با باشگاه به لحاظ مالی به توافق نرسید تا با وجود مقاومت نسبتاً طولانی‌مدتش برای نرفتن از اصفهان سرانجام دیار زاینده رود را ترک کند.


با پیوستن احمدی به پدیده جمع سپاهانی‌های سابق در تیم مشهدی جمع شد. حسن جعفری، حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی و شهاب گردان دیگر بازیکنان فعلی پدیده هستند که در گذشته پیراهن سپاهان را بر تن کرده‌اند و البته این 2 نفر آخر مثل احمدی سابقه بازی در ذوب‌آهن را هم دارند.

دیدگاه‌ها