کد خبر : 1401292 | 17 اسفند 1395 ساعت 18:06 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک؛ خونه به خونه دوباره مدعی شد

تیم خونه به خونه پس از شکست مقابل ایرانجوان بوشهر در دیداری خارج از خانه موفق به شکست نفت م.سلیمان شد تا دوباره خود را به عنوان مدعی صعود مطرح کند.

لیگ یک؛ خونه به خونه دوباره مدعی شد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خونه به خونه پس از دو پیروزی متوالی مقابل فولاد یزد و راه آهن هفته گذشته در ورزشگاه هفت تیر مغلوب تیم ایران جوان بوشهر شد تا امیدهای این تیم برای صعود به لیگ برتر کم شود، اما امروز آنها در مسجد سلیمان به مصاف تیم این شهر رفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 برنده دیدار شوند.


در این دیدار ابتدا تیم خونه به خونه توسط حمید کاظمی در دقیقه 23 از میزبان خود پیش افتاد ولی تنها سه دقیقه بعد میلاد شیخ سلیمانی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند، اما این پایان کار در نیمه اول نبود و روح الله باقری موفق شد در دقیقه 42 دوباره خونه به خونه را پیش بیندازد؛ گلی که آخرین گل مسابقه بود و تلاش دو تیم در نیمه دوم راه به جایی نبرد.


با این پیروزی تیم خونه به خونه مجددا امیدوار به صعود شد و حالا در فاصله 7 هفته مانده تا پایان مسابقات آنها با 41 امتیاز در 7 امتیازی صدر جدول قرار گرفته اند و این شانس را دارند که با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای پیش رو به لیگ برتر صعود کنند.


 در سوی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با قبول این شکست 24 امتیازی باقی ماند و به شدت جایگاهش از سوی تیم فجرسپاسی با 21 امتیاز تهدید می شود. اتفاقی که در صورت وقوع منجر به سقوط مسجد سلیمانی ها خواهد شد.

دیدگاه‌ها