کد خبر : 1401397 | 18 اسفند 1395 ساعت 09:33 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن

دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"،  بارسا در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که دیدار رفت با برتر 4-0 پی اس جی به پایان رسیده و تا به حال هیچ تیمی نتوانسته چنین نتیجه ای را در چمپیونزلیگ برگرداند. همچنین اگر بارسا نتواند این نتیجه را برگرداند، نزدیک ترین حذف آنها در یک دهه اخیر خواهد بود. با این حال لوئیس انریکه در کنفرانس خبری خود حال و هوای جنگندگی داشت و تیم او نیز برای کسب نتیجه به زمین خواهد آمد.

 

1185848

 

 

پاری سن ژرمن نیز در 16 بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده (14 پیروزی و 2 تساوی) و در هیچ کدام از بازی‌های این فصل 4 گل دریافت نکرده است. آنها در دیدار رفت با درخشش دی ماریا، کاوانی و درکسلر و گلزنی این 3  توانستند نتیجه بسیار خوبی کسب کنند تا با خیالی راحت پا به نوکمپ بگذارند.

 

انریکه با قوی ترین ترکیب خود، امروز در زمین ظاهر خواهد شد و به دنبال تاریخ سازی است. الیکس ویدال و جرمی متیو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نخواهند بود.

 

هر چند با تیم پیش از بازی تمرین کرده اند. با این حال پاری سن ژرمن از مصدومیت ضربه سختی خورده است. آنها بازیکنان کلیدی مثل تیاگو موتا و دی ماریا را در اختیار ندارند، دو چهره ای که می‌توانستند در نوکمپ نقشی کلیدی ایفا کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1185850

دیدگاه‌ها