کد خبر : 1401468 | 18 اسفند 1395 ساعت 13:36 | 34.1K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیسی ها یک مدافع میانی می خواهند

شاهرودی: همین تنبیه برای رضاییان کافیست

ملی پوش سابق پرسپولیسی ها معتقد است که دو بازی غیبت می تواند تنبیه خوبی برای رضاییان باشد، سرخ پوشان در هفت بازی باقی مانده باید هر حاشیه ای را از این تیم دور کنند.

شاهرودی: همین تنبیه برای رضاییان کافیست 

به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی که در دوران حضور خود در دنیای فوتبال با حواشی مختلفی نیز درگیر بوده است در رابطه با این روزهای پرسپولیس و بازیکن پرسوژه این تیم یعنی رامین رضاییان به اظهرنظر پرداخت. او درباره صدرنشینی پرسپولیسی ها و احتمال قهرمانی این تیم گفت: خداراشکر پرسپولیسی ها در هر بازی نسبت به دیدار قبل بهتر بازی کردند. البته از حالا نمی توان گفت این تیم قهرمان است و باید بازیکنان به این نتیجه برسند که بازی به بازی کارشان را پیش ببرند تا انشالله قهرمانی شان مسجل شود. 


او ادامه داد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است بیفتد، البته درست است پرسپولیس 8 امتیاز بیشتر از حریف خود دارد اما مراقب همه چیز باشند و کماکان در بازی های خود با هدف قهرمانی به پیش بروند نه اینکه از اکنون تصور کنند قهرمان شده اند. 


شاهرودی که خود نیز در دوران بازیکنی خود با جرائم و حواشی دست و پنجه نرم کرد، درباره موضوع رامین رضاییان گفت: در همه دنیا ممکن است اتفاقاتی برای بازیکنان بیفتد و برای من هم افتاد، به هرحال از بهترین بازیکنان فعلی ایران است و به نظر من همین دو بازی در ترکیب این تیم نبوده به همراه یک جریمه می تواند باعث بخشش او شود. 


او ادامه داد: اکنون پرسپولیس هدف دارد و هدفش هم قهرمانی است، در این راه نباید برای این تیم حاشیه سازی شود، در هر صورت هواداران نسبت به رضاییان نظر مثبت دارند و امیدوارم برانکو نیز رای هواداران را در این باره بداند، من با رامین صحبت کرده ام و چیزهایی که لازم بود به او گفتم، رامین نباید به این راحتی برای خود حاشیه سازی کند و همین موضوع باعث می شود او عقب بیفتد. فکر می کنم مسئولان باشگاه باید با تدبیری این موضوع را حل کنند تا 7 بازی پایانی نیز به سلامت بگذرد. 


شاهرودی درباره سمت چپ دفاعی پرسپولیسی ها نیز گفت: سال گذشته انصاری در این پست به میدان رفته بود و اتفاقا موفق هم ظاهر شده بود، هرچند او در فاز دفاعی با قدرت بیشتری بازی می کرد اما فکر می کنم با توجه به بازی های پیش روی پرسپولیس او باید به همان سمت چپ بازگردد تا این تیم در این پست به ثبات برسد و در این میان یک مدافع میانی حرفه ای نیز به عنوان زوج سیدجلال جذب تیم کنند. اکنون فوتبال روز دنیا روی حرکت از جناحین است و در این باره حتما برانکو فکری به حال این موضوع می کند.

دیدگاه‌ها