کد خبر : 1401512 | 18 اسفند 1395 ساعت 15:58 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل جری بنگستون سپاهان را منفی کرد

تک‌گلی که سپاهان در دقایق پایانی شهرآورد از روی نقطه پنالتی دریافت کرد، باعث شد تا تیم اصفهانی با تفاضل گل منفی به استقبال رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر برود.

گل جری بنگستون سپاهان را منفی کرد 

 به گزارش "ورزش سه"، گلی که جری بنسون در هشتاد و هشتمین دقیقه از شصتمین شهرآورد فوتبال اصفهان وارد دروازه سپاهان کرد، نه تنها باعث شد که ذوب‌آهن در آن لحظات به کسب حداقل امتیاز امیدوار شود و بازی در دقایق پایانی هیجان بیشتری پیدا کند، بلکه یک خاصیت دیگر هم داشت.


گل بنسون در نهایت باعث نجات ذوب‌آهن از چهارمین باخت پیاپی و کسب امتیاز برای این تیم نشد بلکه منجر به آن گشت که تفاضل گل سپاهان منفی شود. طلایی‌پوشان اصفهانی که با تفاضل گلی منفی پای به ورزشگاه نقش جهان گذاشته بودند با گل‌های سرور چپاروف و مسعود حسن‌زاده برای بیش از یک ساعت در فاصله بین 2 ضربه پنالتی مسابقه از این وضعیت رهایی یافتند. گل دقایق پایانی مهاجم هندوراسی ذوب‌آهن اگرچه باعث نشد که سه امتیاز از چنگ آنها خارج شود؛ اما این خاصیت را داشت که بار دیگر تفاضل گلشان را منفی کند.


در حال حاضر سپاهان تنها تیم نیمه بالایی جدول است که تفاضل گلی منفی دارد. البته سه تیم بالاسر سپاهان هم از این نظر اوضاع خیلی بهتری ندارند. تفاضل گل استقلال خوزستان یک است و پیکان و نفت تهران صفر!

دیدگاه‌ها