کد خبر : 1401539 | 18 اسفند 1395 ساعت 17:03 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار برابر صنعت، آخرین فرصت ماشین سازان

کاظمی و کریمی؛ 10دوره پس از پریدن قهرمانی

تیم ماشین سازی تبریز روز آینده باید در دیدار برابر صنعت نفت به میدان برود، دیداری که سه امتیاز آن می تواند برای این تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

کاظمی و کریمی؛ 10دوره پس از پریدن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازان که از ابتدای لیگ شانزدهم توانستند خود را به لیگ برتر برسانند با تغییر سرمربی نیز نتوانستند به اوضاع مساعدی دست پیدا کنند، آنها که پس از مدت در دیدار برابر سپاهان موفق شدند به برتری برسند پس از آن در دو بازی پیاپی شکست را پذیرا شدند تا کماکان به قعرنشینی خود ادامه دهند.


ماشین سازان که این روزها با 13 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند، در دیدار هفته بیست و چهارم باید با صنعت نفت آبادان روبرو شوند، دیداری که بدون تردید از دست دادن سه امتیاز آن باعث می شود ماشین سازان یکی از آخرین فرصت های خود را نیز از دست دهند و با توجه به بازی های دو تیم صبا و سیاه جامگان خود را قعرنشین پایانی لیگ بدانند.


اما جالب ترین نکته ای در این بازی به چشم می آید رویارویی دو "ف.ک" معروف فوتبال ایران است، فیروز کریمی و فرهاد کاظمی که هر دو از میانه های لیگ به تیم های شان پیوستند سال ها پیش از این همکاری خود را با یکدیگر آغاز کردند، زمانی که کریمی سرمربی پاس تهران بود و کاظمی نیز به عنوان دستیار وی فعالیت می کرد را می توان شروع یک همکاری موفقیت آمیز دانست، البته این دو مربی همکاری موفقیت آمیز خود را در تیم بهمن نیز ادامه دادند.


دومین نکته جالب درباره این دو مربی نیز اینکه در لیگ پنجم برتر و فرهاد کاظمی که آن روزها روی نیمکت مس کرمان می نشست، توانست تیم استقلال اهواز را از قهرمانی دور کند، تیمی که فیروز کریمی را به عنوان مربی خود می دید. در آن دیدار حساس اهوازی با یک پیروزی در برابر مس می توانستند قهرمانی خود را جشن بگیرند اما این اتفاق نیفتاد و بازی با تساوی به پایان رسید، گلی که در موقعیت مشکوک به ثمر رسید تغییر قهرمان در لیگ پنجم را در پی داشت و در نهایت سایپا توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


حال باید دید پس از گذشت ده دوره از لیگ برتر این بار چه اتفاقی می افتد، این بار کریمی و تیمش امید کاظمی را ناامید می کنند و یا بازهم کاظمی می تواند خود را به عنوان برنده بازی اعلام کند و بر تنش های باشگاه صنعت نفت آبادان بیفزاید.

دیدگاه‌ها