کد خبر : 1401620 | 18 اسفند 1395 ساعت 21:26 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانس بودیم؛ با مصدومیت امیر غفور دچار مشکل شدیم

اکبری: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: امروز بدشانس بودیم زیرا فقط یک بازیکن در پست پشت خط زن نداشتیم و امیر غفور هم در ست اول مصدوم شد و به همین دلیل به مشکل خوردیم.

اکبری: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، پیمان اکبری پس از شکست سه بر دوی تیمش مقابل بانک سرمایه در نخستین مسابقه فینال لیگ برتر اظهار داشت: امروز بدشانس بودیم زیرا فقط یک بازیکن در پست پشت خط زن نداشتیم و امیر غفور هم در ست اول مصدوم شد و به همین دلیل به مشکل خوردیم.

وی ادامه داد: در طرف دیگر، بانک سرمایه تیمی است که حداقل سه برابر ما هزینه کرده است و سه برابر ما بازیکن دارد و هر جایی لنگ بزند، یک بازیکن گران قیمت تر و بهتر را به میدان می فرستد. دست کادر فنی بانک سرمایه باز است اما ما این شرایط را نداریم. با این وجود به بازیکنانم افتخار می کنم که تلاش خود را کردند و از آنها راضی هستم.


سرمربی پیکان درباره شرایط امیر غفور پس از مصدومیت گفت: نمی دانم دقیقا چه وضعیتی دارد اما بعید است که به مسابقه بعدی هم برسد.


وی خاطرنشان کرد: تیم من بر اساس یک فرد چیده نشده و همیشه تیمی بازی می کنیم. با وجود اینکه فقط یک پشت خط زن در ترکیب تیم خود داشتیم و او را هم از دست دادیم، تسلیم نشدیم. اما چون پیش بینی این شرایط را نکرده بودیم آمادگی کافی نداشتیم. سعی می کنیم پیش از مسابقه دوم بیشتر برای ترکیب جدید خود برنامه ریزی کنیم و آماده شویم.


اکبری درباره عملکرد محمدجواد معنوی نژاد گفت: معنوی نژاد در پست غیر تخصصی بازی کرد و به این دلیل نمی توان به درستی درباره عملکرد او قضاوت کرد. ناچاریم در مسابقه بعدی هم از او در پست پشت خط زن استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها