کد خبر : 1401713 | 19 اسفند 1395 ساعت 12:05 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز سخت پیکان در غیاب دو ستاره تاثیرگذار

امیرحسین صادقی و محمدصادق بارانی، دو بازیکن کلیدی پیکان در دیدار حساس این هفته این تیم مقابل پدیده سه اخطاره هستند.

به گزارش "ورزش سه"، سه اخطاره شدن صادقی و بارانی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان که با شکست باورنکردنی آبی پوشان تهرانی به پایان رسید، کار مجید جلالی را در بازی دشوار این هفته مقابل پدیده مشهد سخت تر کرده است.


پیکان که در این فصل با جلالی در مجموع نتایج بسیار خوب و دور از انتظاری گرفته، از 8 بازی دور برگشت 5 شکست باورنکردنی داشته اما آنها با توجه به روند مشابه هم امتیازهایشان در جدول رده بندی هنوز شانس گرفته سهمیه آسیایی را دارند.

 

1186139


با این حال جلالی در بازی جمعه امیرحسین صادقی و صادق بارانی، دو ستاره تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد و همین موضوع شاید باعث سخت شدن کار پیکان شود. هرچند آنها در بازی مقابل سپاهان هم چند ستاره تاثیرگذارشان از جمله سیامک نعمتی و مرتضی آقاخان را در اختیار نداشتند اما با عملکرد درخشان جانشینان آنها سپاهان را شکست دادند.


در بازی مقابل پدیده هم مهران موسوی، مدافع خوش استیل و جوان پیکان جانشین صادقی باتجربه خواهد شد. موسوی که در نقل و انتقالات نیم فصل از راه آهن به پیکان آمد، در تمام بازی هایی که برای این تیم انجام داده عملکرد بسیار خوبی داشته و جلالی احتمالا دغدغه ای بابت غیب صادقی نخواهد داشت اما غیبت بارانی کار پیکان را در فاز بازیسازی سخت خواهد کرد و هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است جای شماره 7 خوش فکر پیکانی ها را پر کند.

دیدگاه‌ها