کد خبر : 1401837 | 19 اسفند 1395 ساعت 19:08 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد بلند مسلمان بر سر کعبی(عکس)

هافبک قرمزپوشان که به شدت از خطای کعبی ناراحت بود با فریادهای بلند خود از این بازیکن انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان در دیدار با استقلال خوزستان نیز عملکرد درخشان خود را ادامه داد تا روزهایی طلایی این بازیکن در ترکیب پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد. مسلمان در دیدار برابر استقلال خوزستان در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشت اما صحنه حرکت انفرادی او در نیمه دوم یکی از زیبا ترین لحظات بازی عصر پنج شنبه را رقم زد.


هافبک پرسپولیس با یک حرکت انفرادی زیبا به قلب دفاع استقلال خوزستان زد و پس از آنکه دو بازیکن حریف را از پیش رو برداشت در صحنه ای که به نظر خطا می رسید از سوی عقیل کعبی متوقف شد اما داور مسابقه این صحنه را خطا تشخیص نداد و مهدی طارمی نیز نتوانست از توپ بعدی استفاده کند تا حرکت زیبای این بازیکن نا تمام بماند.


مسلمان که به شدت از تصمیم داور مسابقه ناراحت بود در اعتراض به حرکت کعبی از مدافع استقلال خوزستان انتقاد کرد تا فریاد های او بر سر کعبی با واکنش این بازیکن مواجه شود. درگیری کعبی و مسلمان برای لحظاتی بازی را تحت تاثیر قرارداد اما داور مسابقه با ورود به این صحنه، هر دو بازیکن را مواخذه کرد.


مسلمان در ادامه مسابقه و برای حفظ شرایط این بازیکن با توجه به فاصله اندکی تا بازی با الریان با تصمیم برانکو دقیقه 78 از زمین مسابقه خارج شد.

 


عکس امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها