کد خبر : 1401873 | 19 اسفند 1395 ساعت 20:38 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید گلهای بیشتری به نفت آبادان می زدیم

قائدی‌فر: با درد به بازی ادامه دادم

مدافع ماشین‌سازی ابراز امیدواری کرد تیمش روندموفقیت خود را ادامه دهد.

قائدی‌فر: با درد به بازی ادامه دادم

به گزارش "ورزش سه"، سعید قائدی‌فر مدافع تیم ماشین سازی درباره پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: «از اینکه در آخرین بازی سال پیروز شدیم، خوشحالم. به این 3 امتیاز خیلی نیاز داشتیم و قطعا این امتیاز در ادامه لیگ برایم تاثیرگذار خواهد بود.»


وی در ادامه گفت: «بازی با نفت آبادان به طور کلی دست ما بود و خیلی خوب بازی کردیم. با گلزنی در دقایق ابتدایی روحیه‌‌مان بالا رفت و حملات را روی دروازه حریف زیاد کردیم اما بدشانسی  باز هم چاشنی کارمان شد و نتوانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.»


مدافع ماشین سازی در پاسخ به این سوال که این 3 امتیاز هیچ تاثیری در رتبه‌بندی‌شان در جدول نداشته تاکید کرد: «در فوتبال همه چیز اتفاق می‌افتد و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. دو فصل پیش در زمان حضورم در سپاهان ما در رتبه هفتم جدول قرار داشتیم و 6 بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر گذاشتیم که همین امر موجب قهرمانی سپاهان شد. در ماشین‌سازی تمام بچه‌ها برای حفظ تیم در لیگ‌برتر تمام تلاششان را می‌کنند و مطمئنا در بازی‌های باقیمانده روند موفقیت را ادامه خواهیم داد.»


قائدی‌فر درباره مصدومیتش در بازی امروز افزود: «در نیمه اول بازیکن صنعت ضربه محکمی به زانویم زد که به سختی و با درد توانستم کار را ادامه دهم.»

دیدگاه‌ها