کد خبر : 1401874 | 19 اسفند 1395 ساعت 20:43 | 172.9K بازدید | 0 دیدگاه

عید نوروز مبارک؛

واکنش برانکو به غیبت رضاییان

سرمربی پرسپولیس بعد از کسب سومین برد متوالی در غیاب بازیکن جنجالی این تیم پاسخی جالب به غیبت این بازیکن داد.

واکنش برانکو به غیبت رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در روزی که بر خلاف هفته گذشته اکثریت مطلق بازیکنان خود را در اختیار داشت توانست با ارائه فوتبالی اقتصادی و هوشمندانه، استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد تا گام های آخر برای کسب عنوان قهرمانی را محکم بردارد.


پرسپولیس در این بازی برخلاف بازی گذشته وحید امیری، حسین ماهینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا را در اختیار داشت و تنها غایب این تیم رامین رضاییان بود که با تصمیم برانکو در اختیار کمیته انضباطی قرار دارد. سرمربی پرسپولیس که کمبود بازیکن در دیدار برابر نفت تهران و حساسیت بازی آسیایی برابر الوحده در ابوظبی او را متقاعد به بازگشت رضاییان نکرده بود، در این بازی نیز بازیکن تاثیر گذار اما سرکش خود را در اختیار نداشت اما توانست سومین برد متوالی پرسپولیس را در کنار هواداران پرشمار این تیم جشن بگیرد.


برانکو که در روزهای گذشته زمان زیادی را صرف توضیح درباره شرایط رضاییان کرده بود، پس از این نشست خبری نیز با سوالی درباره وضعیت رضاییان مواجه شد. پاسخ سرمربی پرسپولیس به این پرسش اما شاید نمایی کلی از تفکرات او باشد و مشخص کند که چرا پرسپولیس با گذشت نزدیک به دو سال هدایت او، تبدیل به تیمی موفق شده است.


" من می توانم بگویم به شما که عید نوروز مبارک! تا الان هم بدون ایشان بازی کردیم و الوحده، نقت تهران و استقلال خوزستان را بردیم. هرکس که نباشد هم ما مجبوریم کار بکنیم." بی توجهی به مشکلات و کاستی ها، نگاه رو به جلو و البته القای این تفکر به بازیکنان که "پرسپولیس قطاری در مسیر موفقیت است" و اگر بازیکنان از این قطار جا بمانند، تغییر در مسیر این قطار رخ نخواهد داد، شاید تمامی تفکراتی است که پرسپولیس را با برانکو تبدیل به یکی از قهرمان های به یاد ماندنی فوتبال ایران کرده است.


شاگردان برانکو در غیاب رضاییان سه برد سخت به دست آوردند تا تیم او به موفقیت در آسیا و البته قهرمانی لیگ نزدیک تر از همیشه باشد و حالا رامین رضاییان باید به این موضوع فکر کند که با وجود همه توانایی های فردی، از این جدایی چه کسی بیشتر ضرر کرده است؛ جا مانده از قطار موفقیت یا تیمی که در فرهنگ فوتبالی ایران تا سالها باقی خواهد ماند؟

دیدگاه‌ها