کد خبر : 1401875 | 19 اسفند 1395 ساعت 20:44 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: ذوب آهن در بحران نیست

سرمربی ذوب آهن با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با نفت تهران درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

حسینی: ذوب آهن در بحران نیست

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی بعد از کسب تساوی برابر نفت تهران با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

 


فعل خواستن را صرف کردیم
این بازی برای ما مسابقه مهمی بود. ما مسابقه سختی را پشت سر گذاشتیم. جمع کردن بازیکنان وقتی شرایط روحی و روانی خوبی ندارند، کار سختی است و برای من تازگی داشت. بازیکنان ما امروز فعل خواستن را صرف کردند و ما نیز با توجه به حمایت‌های خوبی که از طرف مدیریت باشگاه ذوب‌آهن از ما شد توانستیم تیم را جمع کنیم. مقابل نفت تهران بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم هم حاکم میدان بودیم. فرصت‌های خوبی هم روی دروازه آنها ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. همین که بازیکنان خوب بازی کردند و توانستند روی دروازه نفت تهران موقعیت‌سازی کنند خدا را شاکرم. چون آنها زیر فشار وحشتناکی بودند ولی توانستند بازی آبرومندانه‌ای به نمایش بگذارند. امیدوارم در هفته‌های آینده به روند خوب خودمان برگردیم.

 


برگشت به بازی با تیم جوان کار سختی است
تیمی که جوان است و چند پیروزی پشت سر هم به دست می‌آورد زمانی که یک باخت متحمل می‌شود از لحاظ روحی به هم می‌ریزد. ما در دیدارهای گذشته‌مان گل‌های ساده و بچه‌گانه‌ای دریافت کردیم. زمانی که تیم شما گل دریافت می‌کند و تیم‌تان هم جوان است برگشتن به بازی کار سختی به حساب می‌آید اما ما با داشتن مدیریتی که پشتمان است و از ما حمایت می‌کند توانستیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

 


ما بحران نداریم
ما بحران نداریم. بحران برای تیمی است که در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد. ما با همدلی و حمایت مجموعه ذوب‌آهن و شخص سعید آذری مدیرعامل باشگاه بحرانی نداریم و در انتظار روزهای خوبمان هستیم.

 


در داوری مظلوم واقع شدیم
من در مورد داور صحبت نمی‌کنم اما در همه آنالیز‌هایی که برنامه‌های تلویزیونی از عملکرد ما داشتند ذوب‌آهن مظلوم واقع شده است. در هفته‌های گذشته یا یکی دو پنالتی برای ما نگرفتند و یا اینکه یکی دو پنالتی اشتباه برای رقیبانمان گرفتند. من عادت ندارم در مورد داور صحبت کنم اما از کمیته داوران و دپارتمان داوری خواهش می‌کنم وقتی مسئولان یک تیم اعتراضی به عملکرد آنان ندارند سر آن تیم را نبرند.

 


امیدواریم شرایط بهتر شود
سعی می‌کنیم بچه‌هایمان را آماده حضور دوباره در لیگ قهرمانان آسیا کنیم. ما تیم خوب و جوانی داریم که امیدوارم در آسیا هم بتوانیم خوب بازی کنیم و اتفاقات بد نصیب تیم ما نشود. این هم از شانس بد من است که باید 3 بازی پشت سر هم خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. با این وضع بازیکنان ذوب‌آهن فشار وحشتناکی را متحمل می‌شوند در هر صورت امیدوارم شرایط ما بهتر شود. عمان و عربستان با یکدیگر مرز مشترک دارند. آنها می‌توانند به راحتی بین دو کشور جابه‌جا شوند و دیدارهای مختلف را چه در عربستان و چه در عمان از نزدیک تماشا کنند.

 

دیدگاه‌ها