کد خبر : 1401955 | 20 اسفند 1395 ساعت 12:46 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

با تمام قدرت مقابل کاوه ایستادم 

شاه علیدوست: از دقیقه 25 همه چیز سفید بود!

روزبه شاه علیدوست عجیبترین صحنه بازی سایپا - استقلال را در دقایق پایانی به نمایش گذاشت.

شاه علیدوست: از دقیقه 25 همه چیز سفید بود!

به گزارش "ورزش سه"، شاه‌علیدوست درباره بازی با استقلال گفت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی مقابل استقلالی‌ها داریم و آبی‌پوشان جز تیم‌های خوب لیگ هستند اما می‌توانستیم یک امتیاز این بازی را کسب کنیم که خب بدشانسی‌هایی مانند مصدمیت ابراهیم صادقی درابتدای بازی و برخورد من با میلاد زکی‌پور که منجر شد 25 دقیقه از بازی همه چیز را سفید ببینم و بچه‌های تیم در این امر به کمکم بیایند، گریبانمان را گرفت و از سوی دیگر گل‌هایی که دریافت کردیم کار را برایمان سخت‌تر کرد.


وی در ادامه گفت: اصلا نفهمیدم به زکی‌پور برخورد کردم وقتی روی زمین افتادم به پزشک تیم گفتم به دیوار برخورد کردم؛ او گفت نه بازیکن استقلال بود. من اصلا او را ندیدم اگر دیده بودمش قطعا گارد می‌گرفتم و با حواس جمع روی هوا می‌پریدم. 


او در خصوص دفع توپ عجیب و غریب بعد از ضربه کاوه رضایی گفت: با تمام قدرت به سمت توپ کاوه رضایی رفتم و خوب هم توانستم آن را دفع کنم که همان ضربه ایستگاهی شد و وارد دروازه‌مان شد. 


مدافع سایپا افزود: ما باید سختگیرانه‌تر بازی می‌‌کردیم و گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم را محافظت می‌کردیم که نشد. 


شاه‌علیدوست در پایان درباره تعطیلات طولانی مدت نوروز گفت: دیگر به این تعطیلات عادت کرده‌ایم. فکر می‌کنم روی روند تیم‌ها چه آنهایی که بالای جدول هستند و چه تیم‌های پایین جدولی تاثیرگذار است. امیدوارم در این تعطیلات با تمریناتی که کادرفنی برای تیم در نظر دارند، بتوانیم در پایان یک رتبه در خور شأن سایپا کسب کنیم.

دیدگاه‌ها